'לאקיפ': דיז'ון מעוניינת בעלי מוחמד לקראת חודש ינואר

עלי מוחמד, אופיר דוידזאדה
עלי מוחמד, אופיר דוידזאדה | דני מרון

הקשר, שסיכם על חוזה חדש במכבי נתניה ועדיין לא חתם עליו, סומן על ידי המדורגת עשירית בליגה הצרפתית. כחלון ישוב לסגל לקראת עכו (שבת, 15:45, ספורט4), שרם עשוי להחליף את קייטה. שביט הזהיר מהתקפת נתניה

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הגדול ביום שני האחרון על הפועל באר שבע, במכבי נתניה יודעים שניצחון מחר (שבת, 15:45, ספורט4) על הפועל עכו, יקרב אותם צעד נוסף אל עבר מקום בפלייאוף העליון."ניצחון שם ואנחנו נהיה במצב טוב מאוד. אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון ומגיע לנו להיות". מבחינה מקצועית, צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לא תרגלו אמש את ההרכב שצפוי לפתוח מחר, וצפויים לעשות זאת רק היום, אך אותם 11 שהשיגו את שלוש הנקודות מול האלופה, צפויים לפתוח גם מול עכו.


ויקי כחלון, שנעדר משני המשחקים האחרונים בגלל פציעה בשרירי הבטן, יחזור לסגל אך צפוי להתחיל את המשחק על הספסל. ברק בדש, גיא גרוס ועלי מוחמד הפצועים ימשיכו להיעדר. אמש, נערכה לשחקנים אסיפת וידאו על המשחק מול הפועל באר שבע, כאשר השחקנים צפו בקטעים הטובים יותר וטובים פחות במשחק, עם דגש איך לא, על משחק הלחץ והנעת הכדור. אשתו של אלחסן קייטה ילדה אתמול, והוא לא הספיק להשלים אימונים מלאים. המשמעות היא שעדן שרם עשוי להחליפו. 

 


בינתיים, 'לאקיפ' הצרפתי מדווח כי דיז'ון עוקבת אחרי עלי מוחמד. קשר מכבי נתניה סיכם לאחרונה לשלוש שנים נוספות, מעבר לשנה הנוכחית, כשהוא צפוי לקבל שדרוג משמעותי בשכרו אך הוא עדיין לא חתם עליו. על פי הדיווח, מוחמד נמצא על הכוונת של המדורגת עשירית בליגה הצרפתית, שנחושה לשדרג את הקישור במהלך חלון ההעברות הקרוב. מוחמד שיחק ב-2013/14 בקבוצת המילואים של בורדו, ואם הוא יעזוב את נתניה זה יהיה אחרי שנה וחצי בישראל. חשוב לציין כי מוחמד נכלל ברשימה יחד עם שני קשרים נוספים, ועדיין לא ברור האם הנהלת דיז'ון תפנה ליהלומים לגביו לקראת פתיחת חלון ההעברות הקרוב. 


הרכב משוער: דני עמוס, חגי גולדנברג, טים הויבך, ברנקו ורגוץ', קובי מור, ניקו אולסק, דן גלזר, אביב אברהם, דיא סבע, ערן לוי, אלחסן קייטה (עדן שרם). 



ימשיך בהרכב. אברהם (דני מרון) 


עמית ביטון: "ההפסד לסכנין מתסכל, נצטרך לנצח את נתניה"
שבוע מוזר עבר על הפועל עכו. מצד אחד בקבוצה התאכזבו מההפסד לבני סכנין כאשר עכו הובילה במשך שמונים דקות, מצד שני במועדון שמחו לקבל בחזרה את שתי הנקודות מבית הדין ובכל זאת בקבוצה יודעים כי הקבוצה חייבת לאגור נקודות במיוחד במשחקי הבית. אלדד שביט ערך הבוקר אסיפת וידאו ושם הראה את הנקודות החזקות של מכבי נתניה ובמיוחד של השלישייה – דיא סבע, ערן לוי ואלחסן קייטה.


המאמן עדיין מתלבט אם לפתוח עם ההרכב שפתח לאחרונה עם שני חלוצים או לפתוח עם קישור מעובה וחלוץ אחד. בכל מקרה נראה כי עבדי פרחאת יחזור לעמדת המגן הימני על חשבונו של ינון אליהו ואילו עמית ביטון ומחמדו סיסוקו ימשיכו במרכז ההגנה. ביטון אמר לקראת המשחק: "מכבי נתניה קבוצה מצוינת ונצטרך להתכונן בצורה הטובה ביותר. גם אנחנו קבוצה טובה וננסה להציג משחק טוב גם הפעם. לצערי יצאנו די מתוסכלים מההפסד מול סכנין. אנחנו שמחים שקיבלנו את הנקודות מבית הדין ונצטרך להוציא נקודות גם על כר הדשא. אנחנו מאמינים בעצמנו".


הרכב משוער: רם שטראוס, עבדי פרחאת, עמית ביטון, מחמדו סיסוקו, גל שיש, ברונו איבה, לוטם זינו, גבי קניקובסקי, עמראן אלקרינאווי, סיראז נסאר (פיטר אוניקאצי), בן אז'ובל.


מתלבט. שביט (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי