מכבי תל אביב למיכה: המתן עם החתימה ביאנג בויז

דור מיכה
דור מיכה | צילום: אריאל שלום

מנספורד צפוי לשוב לישראל בתקווה להמשיך את המגעים הקשר, לו יוצע חוזה משודרג בתקווה להפוך אותו למשתכר השלישי הבכיר ביותר מבין הישראלים. וגם: קיארטנסון צפוי לשוב להרכב, הארגון האוהדים "פנאטיקס חוזר"

(גודל טקסט)

בזמן ששחקני מכבי תל אביב מתכוננים לקראת המפגש מול עירוני קריית שמונה (שבת, 20:15, ספורט4), היעדרותו של בן מנספורד היא הנושא המרכזי בקריית שלום. המנכ"ל שוהה בימים אלה באנגליה וצפוי לשוב לישראל בתחילת החודש, כדי להמשיך את המגעים מול דור מיכה ואבי ריקן. האחרון מוכן להמתין לחזרתו של מנספורד כדי לקדם את החתימה על החוזה החדש שלו והוא אינו צפוי לקדם שום מהלך עם קבוצה אחרת, עד שהמשא ומתן מול הצהובים ימוצה.


בגזרת מיכה, שנמצא על סף חתימה ביאנג בויז כפי שנחשף בספורט1, הקשר התבקש להמתין לשובו של המנכ"ל. במועדון מודעים לכך כי בן ה-25 רשאי לחתום ביאנג בויז כבר בתחילת ינואר. מיכה אינו מתרשם עד כה מההצעה האחרונה שהוגשה לו על ידי מנספורד. הצהובים מוכנים לשדרג את הקשר ב-125 אלף יורו לעומת חוזהו האחרון, בתקווה כי השדרוג יוביל לחתימה על חוזה בסך כ-400 אלף יורו, שיכלול גם בונוסים.



המשמעות היא שמיכה ישתווה לחוזים של אייל גולסה, שרן ייני, אלירן עטר ואופיר דויזאדה כאשר רק שכרם של עומר אצילי ואיתן טיבי יהיה גבוה משלו, מבין הישראלים. בנוסף, הוצע לו גם מענק של 50 אלף יורו אם ישתתף ב-75 אחוזים מהמשחקים בעונה הבאה. מיכה, מצדו, דורש לקבל את המענק ללא מגבלה של משחקים ובין הצדדים גם קיימת מחלוקת של 1.5 מיליון יורו לגבי סעיף השחרור של הקשר למכירתו של הקשר לאירופה.



יישאר? מיכה (עדי אבישי) 


במסיבת העיתונאים לקראת המפגש מול הקבוצה הצפונית, הבהיר ג'ורדי קרויף כי הוא אינו מעורב במשא ומתן מול מיכה והפנה את השואלים לגביו למנספורד. המאמן כבר הסביר למנכ"ל כי יש להשקיע את כל המאמצים להשאיר את הקשר במכבי תל אביב, בתקווה כי הוא יוותר על ההצעה המפתה שקיבל ממוליכת הליגה השווייצרית. בסביבתו של השחקן טענו: "ההצעה מפתה, ומעבר לשווייץ יכול לתרום לו. הליגה תתאים לדור ולסגנון המשחק שלו". גורם במועדון שפך אור לגבי המגעים עם מיכה: "מיכה הוא מכביסט, אבל ההצעה משווייץ טובה להמשך הקריירה שלו. כולנו מאמינים כי פער של 150 אלף יורו לא יגרום למכבי תל אביב לבצע טעות מקצועית נוספת".


בחזרה למשחק בשבת, הצהובים צפויים לקבל תמיכה של כ-11 אלף צופים בתקווה לקזז זמנית את הפער מהפועל באר שבע לנקודה, עד המפגש של האלופה מול מכבי חיפה ביום שני. קרויף מתלבט ארוכות לגבי ההרכב שיפתח, הסגל שיעמוד לרשותו ומי מבין השחקנים יצפה במשחק מהיציע.


המאמן צפוי להמשיך בשיטת שלושת הבלמים כאשר אלי דסה ומיכה יפתחו באגפים. דור פרץ צפוי להמשיך להוביל את הקישור בצוותא עם גולסה וריקן. דוידזאדה, שנעדר מול בית"ר ירושלים בשל פציעה, כשיר אך עדיין לא ברור אם הוא ישוב להרכב. וידאר קיארטנסון צפוי לתפוס את מקומו של אלירן עטר ולשתף פעולה עם ניק בלקמן. 
בגזרת הזרים, מי שסובל מפיחות משמעותי במעמדו הוא חוסה רודריגס. הקשר איבד את מקומו בקישור לטובת פרץ, ונדמה כי הוא איבד את האמון של קרויף כמו גם כריסטיאן באטוקיו וטינו סוון סושיץ'.



ישוב להרכב? קיארטנסון (אריאל שלום)
 


עוד במכבי תל אביב, ארגון האוהדים "פנאטיקס", שהתפרק לפני מספר שבועות וישב בצדי היציע לבדו, הודיע הערב על חזרתו לפעילות. "אנו נחזור לקדמת הבמה מאוחדים לטובת מכבי בכלל והיציע בפרט. התגעגענו".


הרכב משוער:
פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, שרן ייני, ז'אן סילבן באבין, איתן טיבי, דור מיכה, דור פרץ, אייל גולסה, אבי ריקן (אופיר דוידזאדה), ניק בלקמן, וידאר קיארטנסון (אלירן עטר).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי