שמיר: יש מוטיבציה להוכיח שהמעידה מול רעננה הייתה חד פעמית

שחקני עירוני קריית שמונה
שחקני עירוני קריית שמונה | דני מרון

בקריית שמונה מקווים לשינוי לקראת המפגש מול מכבי תל אביב (שבת, 20:15, ספורט4), וסילבס מתכנן לעבות את הקישור. דוידוב צפוי לפתוח, שמיר הוסיף: "יש לנו עוד סיבוב שלם ומספיק משחקים כדי לחבר מספר ניצחונות"

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בעירוני קריית שמונה בעקבות ההפסד הביתי להפועל רעננה. במועדון לא אהבו את הגישה של חלק מהשחקנים וחיים סילבס אף ערך אסיפה קשה עם השחקנים, במהלכה הסביר להם כי שחקן שלא יתנהל לפי נהלי הקבוצה ימצא את עצמו מבחוץ. במועדון גם כעסו על הכרטיס האדום שספג נייג'ל האסלבנק והחלוץ עמד בפני ועדת משמעת פנימית בה נקנס ב-10,000 שקלים. בכל מקרה במועדון ציינו כי בנושא משמעת תהיה אפס סבלנות והעונשים יכולים להיות אף כבדים יותר. בכל מקרה האסלבנק ייעדר מהמשחק מול מכבי תל אביב (שבת, 20:15, ספורט4) וסילבס מתכוון לעלות עם קישור מעובה כאשר לצדם של עדן שמיר ואפונסו טיירה ישולב גם עידו דוידוב.

שמיר אמר לקראת המשחק: "המשחק מול רעננה היה משחק אופי עבורנו ורצינו להידבק לחבורת הצמרת לאחר שחיברנו מספר ניצחונות אך לצערי לא עשינו את זה. אנחנו לא צריכים ליפול יותר מדי מההפסד כי יש לנו עוד סיבוב שלם ומספיק משחקים כדי לחבר מספר ניצחונות. המשחק מול מכיב תל אביב הוא משחק חוץ קשה מול קבוצה שנמצאת במומנטום חיובי אבל אני מאמין בנו".

הקשר הוסיף: "אחרי המשחק הלא טוב בשבוע שעבר יש לנו רצון ומוטיבציה להוכיח שזה היה סוג של מעידה וכעת יש לנו מבחן אופי מול מכבי תל אביב. אם נעמוד בתוכנית המשחק של סילבס והצוות אז נוכל לעשות את זה.  בעבר כבר ניצחנו קבוצות גדולות כמו מכבי תל אביב והפועל באר שבע". הקשר התייחס לכושרו הנוכחי ואמר: "בתחילת העונה היה לי קצת חוסר יציבות אבל אני שמח לחזור להרכב ואני יודע שחובת ההוכחה עלי. כל שבת אני צריך להוכיח שמגיע לי להיות בהרכב".


השינוי יגיע? שחקני ק"ש (דני מרון) 

הרכב משוער: איתמר ניצן, אמיר נאסר, קרלוס קוויאר, מרקוס דיניז, סאן מנחם, עדן שמיר, אפונסו טיירה, עידו דוידוב, איסמעיל ריאן, שגיב יחזקאל, שובל גוזלן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי