שכטר וקליימן ערכו אימון מלא וצפויים לפתוח באשדוד

בוריס קליימן
בוריס קליימן | דני מרון

בשורות טובות לבית"ר ירושלים, אחרי השבוע הקשה שעבר עליה. קלטינס אמור לשחק בעמדת המגן הימני, אדגר בקישור. תורג'מן, מאמן אשדוד: "הם קבוצה מאוד התקפיית, חייבים להיות מרוכזים"

(גודל טקסט)

החלוץ איתי שכטר והשוער בוריס קליימן ערכו הבוקר (שבת) אימון מלא וצפויים לפתוח במשחק החוץ ביום ראשון (20:15, שידור ישיר בספורט4) מול מ.ס. אשדוד. קליימן, שעדיין לא החלים לגמרי מהפציעה בשריר הארבע ראשי, צפוי לקבל זריקה לפני המשחק. אנטואן קונטה ויוסי בניון הפצועים לא בסגל, עופר ורטה, שלא סיים את האימון, בספק למשחק.

שבוע סוער עבר על המועדון – ההפסד בטדי 2:1 למכבי תל אביב וחוסר השקט בצוות המקצועי, בכל הנוגע למעמדו של המאמן בני בן זקן. בקבוצה ינסו לשים את כל הבעיות בצד על מנת להתרכז ולהביא בכל מחיר שלוש נקודות יקרות לקראת המשך המאבקים בצמרת.

על פי ההרכב שתורגל צפוי דוד קלטינס לפתוח בעמדת המגן הימני, כאשר פול אדגר ישחק בקישור לצידם של קלאודמיר ואריק סאבו. אנתוני וארן וז'אורז'יניו צפויים לשחק לצדו של שכטר בחוד.


שכטר. בבית"ר זקוקים גם למנהיגות שלו (דני מרון)

תורג'מן: חייבים להתחיל לנצח
מ. ס. אשדוד תארח את בית"ר ירושלים ביום ראשון כשהיא מתחת לקו האדום עם שמונה נקודות בלבד וללא ניצחון ביתי בסיבוב הראשון. לצוות המקצועי בראשות המאמן עמיר תורג'מן ולשחקנים ברור כי ההתקדמות והשינוי אמורים להגיע דרך משחקי הבית וכי לא ניתן להישאר בליגה כשצוברים רק שתי נקודות בי"א בסיבוב שלם.

"שם המשחק הוא ניצחונות, אנחנו עובדים על זה וזה יגיע", אמר מאמן אשדוד עמיר תורג'מן, "בית"ר קבוצה טובה עם שחקנים מצוינים. מדובר בקבוצה מאוד התקפית וחייבים להצר את משחקם ולהיות מאוד מרוכזים בכל שנייה כדי לנצח".

לרשות הצוות המקצועי לא יעמדו תום מונד, המתאושש משברי מאמץ, רועי בקל, הסובל מקרע קטן בשריר ארבע הראשי ומשה אוחיון עם קרע במיניסקוס כשההחלטה לגביו היא לאפשר החלמה במנוחה ואימונים הדרגתיים ולא לנתח. הברזילאי אדילסון בהייה יחזור מעונש הרחקה, בעוד ניר ברדע צפוי לחזור להרכב לאחר שהתאושש מפציעה ארוכה.


 ברדע. התאושש מהפציעה, מועמד לפתוח (דני מרון)

הרכבים משוערים
אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, ויקטור גנב, ניר ברדע (בן אל אדרי), קרלו ברוצ'יץ', סידני דה פרייטאס (יצחק אספה), יובל יעקובוביץ', דן ביטון, גדי קינדה, מאוריסיו,  בלסינג אלקה.

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, דוד קלטינס, טל כחילה, מיקי סירושטיין, מרסל הייסטר, קלאודמיר, פול אדגר, אריק סאבו, ז'אורז'יניו, אנתוני וארן, איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי