ערן לוי: מתאהבים בנו כי אנחנו באים לנצח בכל מגרש

ערן לוי
ערן לוי | מאור אלקסלסי

הקפטן, שכבש את השער השלישי ב-0:3 של מכבי נתניה על הפועל עכו, אמר בסיום: "הפועל באר שבע זאת אופרה אחרת לגמרי". דראפיץ': "חשוב שעדן שרם נכנס בצורה טובה"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה המשיכה את המומנטום מהניצחון על הפועל באר שבע כשהביסה הערב (שבת) את הפועל עכו 0:3 בחוץ. דיא סבע כבש את השער ה-13 שלו העונה, עדן שרם שפתח במקום קייטה הכפיל וערן לוי קבע את תוצאת המשחק.

"במחצית השנייה היינו יותר חכמים", הסביר בסיום סלובודאן דראפיץ'. "בחצי הראשונה לא היינו טובים. שיחקנו על תוצאה היום וידענו לצאת להתקפות מתפרצות. הבחורים ניצלו את המצבים כמו שצריך. ידענו שהמשחק הזה יהיה קשה כי הוא היה מאוד חשוב לעכו. חשוב שעדן נכנס בצורה טובה במקום קייטה. חשוב לשתף כמה שיותר שחקנים. אני מרוצה מההופעה של הבחורים במחצית השנייה".

ערן לוי אמר בסיום: "הפועל באר שבע זו אופרה אחרת לגמרי בלי לפגוע בהפועל עכו. שמח שניצחנו ועשינו את העבודה. הצלחנו לעשות את ההפרדה. ב"ש זו קבוצה שרצה לאליפות והפועל עכו נלחמות על הישארות בליגה. הניצחון הוא הדבר הכי חשוב ואנחנו מגיעים למגרש בשביל לנצח. זאת הסיבה שאנשים מתאהבים במכבי נתניה, זה היופי, נשמח מהניצחון יומיים והפנים כבר למשחק הבא מול הפועל רעננה".


דוהרים קדימה. שחקני מכבי נתניה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי