קרויף: לא מרוצה מהיכולת, אנחנו כובשים שער אחד ואז מסתבכים

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב מצפה שקבוצתו תשתפר והוסיף:"כבר נראים יותר טוב". סילבס: "אי הגעה לפלייאוף תיחשב לכישלון". קיארטנסון: "שמח שהבקעתי, מתוסכל שהחמצתי". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

לעיני כמעט 11,000 צופים באצטדיון בנתניה, ניצחה הערב (שבת) מכבי תל אביב את קריית שמונה 1:2 והמשיכה בהצהרת הכוונות שלה בצמרת הטבלה. וידאר קיארטנסון כבש ראשון, אחמד עאבד השווה וניק בלקמן כבש את השני לזכות צהובים בדרך לעוד שלוש נקודות. בן חיים הגיע אל הקהל בסיום והיה על סף דמעות, בעקבות העידוד המאסיבי של הצבא הצהוב.

מאמן מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, סיכם: "אנחנו מנצחים משחקים ומתחילים להיראות טוב יותר. היום, אני מרוצה מהתוצאה אבל פחות מהיכולת. השחקנים שלנו לא מצליחים לכבוש שלושה וארבעה שערים ולגמור משחקים מוקדם יותר".

קרויף הוסיף: "אנחנו כובשים שער אחד ואז מסתבכים. נעבוד על זה. יש לנו עוד הרבה מה להשתפר אבל אני חוזר ואומר, אפשר להגיד בבירור שאנחנו כבר נראים יותר טוב, אבל יש לנו פוטנציאל להיראות עוד יותר טוב. קיבלנו בחזרה לסגל כמה שחקנים שהיו חסרים לנו וזה נותן את אותותיו".


סילבס. מכבי ת"א טובה מאיתנו (דני מרון)

מאמן קריית שמונה, חיים סילבס, החמיא ליריבה: "מכבי תל אביב ניצחה בצדק. הם יותר טובים מאיתנו וזה ידוע. למרות הכל, באנו כדי לנצח וניסינו לעשות זאת מההתחלה. פיגרנו וחזרנו למשחק בסיום המחצית הראשונה. השחקנים שלנו התפתו ללכת קדימה וספגנו את השער השני. נתנו את כל מה שיש לנו אך זה לא הספיק. אין מה לעשות. נמשיך להביט קדימה".

סילבס הוסיף: "ברור שאי הגעה לפלייאוף העליון תהיה כישלון. אבל יש עוד ליגה ארוכה. הפסדנו ואנחנו כבר עם הפנים למטרה הבאה. התחלנו דרך לפני מספר חודשים ואנחנו צריכים להאמין באותה דרך. אם נצליח למצוא שחקן חיזוק טוב בינואר, נצרף אותו אם לא, נמצא אצלנו את מה שחסר לנו".

כובש השער הראשון לזכות מכבי תל אביב, וידאר קיארטנסון, אמר: "אני מרוצה שחזרתי לשחק וגם לכבוש. יחד עם זאת, אני מתוסכל מההחמצה הגדולה שהייתה לי בסיום מול שוער קריית שמונה. מה שחשוב הוא שהקבוצה הולכת ומשתפרת ואני מקווה שמגמה זאת תימשך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי