גל אראל: המילה 'אליפות' ממש לא מרתיעה אותנו

שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים | ערן לוף

בהפועל חיפה מאושרים לאחר ה-0:2 על מכבי פ"ת והחזרה הזמנית למקום הראשון. הקשר המקדוני ריקו מיטרבסקי צפוי לחתום בתחילת השבוע, מלול ייבדק פעם נוספת. במכבי חיפה גינו את תאמאש שקילל את הירוקים צפו בתקציר

(גודל טקסט)

שביעות רצון בהפועל חיפה לאחר החזרה למסלול הניצחונות בזכות ה-0:2 אמש (שבת) על מכבי פ"ת והשיבה למקום הראשון לפחות עד יום שני אז יחזיקו האדומים את האצבעות ליריבה העירונית במשחק החוץ מול הפועל באר שבע.

במועדון האדום היו מרוצים בעיקר מהעובדה שלמרות חסרונם של ראדו גנסארי המוצהב וחנן ממן הפצוע, השחקנים המחליפים כמו לירן סרדל ומקסים פלקושצ'נקו עשו את העבודה. "הוכחנו שיש לנו סגל איכותי וכל שחקן מוכן להיות שם כאשר צריכים אותו", אמרו בחיפה.

במועדון מתכוונים להתחזק בקרוב והרצון הוא להחתים כבר בתחילת השבוע את הקשר המקדוני, ריקו מיטרבסקי. האחרון היה במעקב של המאמן ניר קלינגר במשך חודשיים ואף היה בישראל בשבוע שעבר למספר ימי התרשמות ובקבוצה מאמינים כי כבר בתחילת השבוע יסוכמו כל התנאים הכספיים והשחקן ינחת שוב בישראל ויחתום רשמית במועדון. מיטרבסקי יכול לשחק במספר עמדות וזה למעשה מה שהרשים את הצוות המקצועי של האדומים.

שחקני הפועל חיפה חוגגים. לא מפחדים מאליפות (ערן לוף)
שחקני הפועל חיפה חוגגים. לא מפחדים מאליפות (ערן לוף)

בנוסף בחיפה מתכוונים להחתים שחקן התקפה ישראלי כבר בשבוע הקרוב כאשר בין המועמדים נמצאים אור אינברום, דור ג'אן ורועי זיקרי. "נביא שחקן התקפה שיחזק את הסגל שלנו ולא עוד שחקן לסגל כי יש לנו מספיק שחקנים", אמר המאמן ניר קלינגר בסיום המשחק. אם לא די בפציעה של חנן ממן, אז גם המגן דור מלול נפגע במשחק ואף הועבר לבית החולים.

מי שעלה כמחליפו של מלול הוא הקשר גל אראל שהמשיך ביכולת הטובה שלו ואף כבש את שער הבכורה שלו. "אנחנו לא מתייחסים למכבי חיפה והתחרות שלנו היא לא מולם. אנחנו משחקים טוב ומסתכלים ממשחק למשחק ואת ההצהרות לגבי אליפות משאירים לתקשורת. במחצית הראשונה היינו טובים ובמחצית השנייה ירדנו אחורה, אבל עשינו מספר התקפות מעבר וכבשנו את השער השני. לא מרגיז אותנו שלא מדברים אלינו כמועמדים לאליפות ובכלל המילה אליפות אינה מרתיעה אותנו אבל יש עוד סיבוב שלם והרבה משחקים", אמר השחקן.

אראל גם התייחס לתקופה הלא פשוטה שעבר בתחילת העונה כאשר היה חלק מרשימת המנודים בהפועל עכו בתחילת העונה ורק ביום האחרון של מועד ההעברות עבר להפועל חיפה. "הייתה לי תקופה לא קלה. בתקופה הזאת היו לי שיחות אישיות עם ניר ועם המשפחה שלי כאשר ידעתי שאני בצומת דרכים או שהקריירה שלי הולכת למטה או שאני משנס מותניים וגם שלא הייתי בסגל לא הורדתי רגל מהגז וזה מה שמאפיין הרבה שחקנים כאן כמו סרדל ופלקושצ'נקו. לעולם לא נתקלתי בחדר הלבשה כזה בריא כמו שיש לנו".

דור מלול. מעורר דאגה (ערן לוף)
דור מלול. מעורר דאגה (ערן לוף)

כחלק מהחגיגות בסיום, הופתעו אוהדי הפועל חיפה כאשר הבלם הרומני גבריאל תאמאש לקח את המיקרופון והחל לקלל את היריבה העירונית: "מכבי חיפה זונ*". במכבי חיפה סירבו להתייחס לנושא אך גורם בצד הירוק אמר:" מעניין שכאשר יש גרפיטי של האוהדים שלנו אז כל ראשי הפועל קופצים ודורשים גינוי וכעת נראה אותם מענישים או מגנים את השחקן שלהם. מוזר שתאמאש עשה זאת בסיטואציה שבכלל לא קשורה אלינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי