רוב מאס: "לא אשאר מאמן מכבי חיפה עד לסיום העונה"

רוב מאס
רוב מאס | מכבי חיפה, אתר רשמי

המאמן ההולנדי הזמני התייחס לשאלה אם הוא מוכן לתרחיש כי המינוי יהפוך לקבוע. על הרצף של הפועל ב"ש בטרנר: "סטטיסטיקות נועדו להישבר, שמעתי שיש שם אווירה נפלאה ונצטרך להיות אמיצים"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה את מסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק המסקרן מול הפועל באר שבע בטוטו טרנר במחזור ה-15 בליגת העל (שני, 21:00). הירוקים מגיעים לאחר ההפסד לבני יהודה ועדיין עם רוב מאס ואיתי מרדכי על הקווים ויקוו לשחזר את הניצחון המפתיע על האלופה מהסיבוב הקודם כדי לשמור על קשר עין עם הפלייאוף העליון.

מאס פתח את מסיבת העיתונאים: "שמעתי שיש אווירה נהדרת בטרנר ואני מצפה לכך. אני מצפה למשחק פתוח ואני מצפה משחקניי לעלות עם ביטחון. לגבי העתיד? זה רחוק אני יכול רק לדבר על המשחק הבא. עבדתי עם הקבוצה מעט, זאת קבוצה שרוצה לעבוד קשה ואני מאוד חיובי לגבי הסגל".

הרצף של ב"ש בטרנר: "ראיתי אותם באירופה, יש להם סגל טוב ושחקנים חוזרים לסגל. הכי חשוב זה להסתכל עלינו ועל איך נגיב. אנחנו צריכים להיות אמיצים. סטטיטסקה נועדה להישבר. נשמח לשנות את הנתונים ואי אפשר להישאר בבית תמיד. אני רוצה להגיע לב"ש ולשנות זאת. ססטטיסטיקה לא אומרת לי כלום במקרה הזה".

רוב מאס. לא יישאר עד סוף העונה (מכבי חיפה, האתר הרשמי)
רוב מאס. רוצה להיות הראשון בהיסטוריה שמנצח בטרנר בליגה (מכבי חיפה, האתר הרשמי)

פילוספיית כדורגל: "ה-DNA של חיפה זה להיות דומיננטית במשחק, הייתי מאוד מופתע איך קיבלו את הפילוספיה שלי ויישמו אותה. בגלל זה אני כאן וראיתי את זה גם אתמול בקבוצת הנוער. אני חייב להיות כנה. בזמן שאני בתפקיד הייתי צריך לקבל הרבה החלטות. לא התבוננתי על שמות השחקנים אלא על מי טוב באימונים. אני יכול רק לשים 11 בהרכב".

לסיום, נשאל מאס האם הוא מוכן לתרחיש כי יישאר בתפקיד המאמן עד לסיום העונה והאם זה יכול לקרות. ההולנדי ענה במילה אחת שאמרה הכל: "לא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי