בוזגלו לממן: אתם מסיתים את הקהל של חיפה נגד השחקנים

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | ערן לוף

אביו של מאור ואביו של חנן התעמתו חזיתית בתכנית הספורט 'הללי אורגינל'. ברוך: "קח פומפון, שים בתחת ותבוא לרקוד. אתה מרתיח". יעקב: "אתם בושה וחרפה, גורמים נזק". הללי: "לוזר שחי בסרט". האזינו

(גודל טקסט)
עימות חריף התפתח היום (ראשון) בתכנית "הללי אורגינל" ב-104.5FM בין יעקב בוזגלו לברוך ממן והמגיש יוני הללי. ממן פתח: "אנשים במכבי חיפה לא יודעים כמה בבוץ הם וכמה רע הולך להיות להם, לא שאני מאחל להם, אבל זה המצב. אתה יודע מתי הם יתעוררו? כשהם יהיו מתחת לקו האדום".


יעקב בוזגלו השיב: "אני לא מופתע בכלל, כבר התרגלתי לשמוע את הנפשות הפעולות בחיפה. זה הלך הרוח שיש בעיר. יש חלק לכולם וכל אחד מחפש אשמים. לכל אחד ואחד יש חלק וגם לתקשורת. מי זה ברוך ממן? עם כל הכבוד. ברוך שחקן עבר ואני לא יודע מה היחסים שלו עם המועדון וכמוהו יש הרבה. אני שומע את הקולות וזה מקומם".



ממן: "יעקב, אני לא משוחד. אתה יכול להתקומם כמה שאתה רוצה. מה שאני חושב הוא שמכבי חיפה כרגע לא יודעים ולא מבינים איפה הם נמצאים". בוזגלו: "ברוך, אני מכבד אותך, היית שחקן ענק ושיחקתי נגדך שנים. כל מה שאתה וחברייך עושים מזיק למועדון. זה יותר מזיק מהשחקנים שמשחקים כי אתם לא נותנים להם אפשרות לשחק". ממן: "אתה רציני? אנשים שמרוויחים 400 ו-500 אלף יורו? אתה בסדר? אנחנו אומרים להם מה לעשות על המגרש?"



"אנחנו אומרים לשחקנים מה לעשות על המגרש?" (מאור אלקסלסי)


בוזגלו: "אתם פרשתם מכדורגל. יש הרבה מאוד כדורגלני עבר מכובדים. אתם בושה וחרפה. תמשיכו לרסק את מכבי חיפה. תמשיכו. אתם לא נותנים להשלים משפט. כל התכנית זה אני ואתם לא נותנים לי להשלים משפט. אתם מסיתים את הקהל המדהים של מכבי חיפה נגד השחקנים. השחקנים עולים עם משקולות וכך נראית מכבי חיפה כבר תקופה ארוכה. אתם, ששיחקתם במכבי חיפה, לא התנדבתם, קיבלתם שכר. היום אתם מרגישים שמכבי חיפה, כמועדון עבר שלכם, חייבת לכם ג'ובים לכולם. אם לא הייתי יודע את הדברים לא הייתי מדבר מילה".


ממן: "אתה רציני? איזה ג'ובים. אתה לא מבין איפה אתה נמצא ואתה לא יודע כלום. אנחנו משחקים על הדשא? קח פומפון מהמעודדת של האן בי איי, שים אותו בתחת ותבוא לרקוד לפני המשחק. אתה מרתיח אותי. אני רוצה שמכבי חיפה תצליח יותר ממך. מה דעתך שהשחקנים פשוט ישחקו כדורגל? אתה יודע מה זה מכבי חיפה? אני מאוד מקווה שיש למאור חוזה שמבטיח את עצמו, כי כמו שזה מתנהל גם הוא לא יישאר במכבי חיפה. ראיתם את מקרה לוזון. אני לא כל כך בטוח. נראה האם התספורות שלו יעזרו לקבוצה".




"אתם מסיתים את הקהל של מכבי חיפה נגד השחקנים" (דני מרון)


בוזגלו: "אתם לא נותנים לי להשלים משפט. אמרתי לך את האמת בפנים ואתה רותח. זאת האמת. אני לא מדבר רק עלייך, אלא על כמותך ויש הרבה. יש הבדל גדול בין לרצות לבין לעשות. אתה רוצה רק בפה. לא רק התקשורת ושחקני העבר הם הבעיה, אלא כולם. איך יכול להיות שכל שחקן שמגיע לחיפה כשחקן מוכח לא מצליח? מאור בוזגלו הוא לא הסיפור ואני לא מדבר בשמו. אני מדבר בשם מכבי חיפה. מה שאתם עושים כל יום כל היום. אני יודע טוב מאוד מה זה מכבי חיפה".


בהמשך בחר יעקב בוזגלו לנתק ולרדת מהקו באמצע השידור. יוני הללי תקף: "הבחור לוזר. הוא מכבי חיפה? הוא מדבר בשם מכבי חיפה? אהבתי את הניתוק הזה. זה הכל. הוא לא יודע להתמודד. הוא מדבר מקבץ של שטויות. חוסר אחריות. התקשורת וברוך ממן אשמים במצב של מכב חיפה? הוא חי בסרט. הבן אדם היחיד בעולם שתלה שלט שיעקב שחר גנב. הוא בא ומדבר בשם מכבי חיפה? הוא קרא לו גנב. אין דברים כאלה. שחר הדבר הכי חשוב לו זה השם שלו. הוא איש ישר כמו סרגל והכי אמיתי בכדורגל. יש לו אנשים בקבוצה שלו שלא נותנים לו להצליח. אין כמו יעקב שחר בכדורגל הישראלי. אדון בוזגלו אומר לנו שהוא מדבר בשם מכבי חיפה? לפני שעה הגעת לקבוצה. אתה לא מתבייש?"



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי