בני סכנין מתכוונת לצרף שני זרים בחלון ההעברות

פליקס נעים
פליקס נעים | יוני אריאלי

במועדון מתקשים למצוא שחקנים ישראלים בחלק ההתקפי וינסו להנחית שחקנים זרים. חשש לקרע אצל כליבאת שייעדר מספר שבועות. פאס צפוי להודיע על עתידו עוד לפני סיום העונה

(גודל טקסט)

רגשות מעורבים בבני סכנין לאחר ה-1:1 מול הפועל רעננה. מצד אחד במועדון הודו בסיום שהציגו את אחד המשחקים הפחות טובים בשבועות האחרונים, ומצד שני התאכזבו מכך שהקבוצה כבר הובילה והייתה צריכה לשמור על התוצאה עד לסיום. "אם אנחנו רוצים להתקדם בטבלה, אנחנו חייבים ללמוד לשמור על התוצאה ובמקום זה עשינו טעות בהגנה" אמרו בסכנין בסיום.

כמו ברוב המשחקים, גם הפעם סיימה הקבוצה עם שחקן פצוע והפעם זה היה מוחמד כליבאת, שהחשש כי הוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי ובמקרה זה, הוא ייעדר מספר שבועות. בכל מקרה החלוץ יעבור בדיקה נוספת בימים הקרובים. גם פיראס מוגרבי לא עלה בהרכב הראשון בגלל פציעה ובסכנין סיפרו כי הוא סובל ממתיחה וימשיך לעבור טיפולים אצל ד"ר מארק רוסנובסקי.

שחקן נוסף שלא שותף אבל מסיבה מקצועית הוא הבלם אברהם פאס שהושעה בשבוע שעבר על ידי המאמן ולאחר השיחה ביניהם אומנם חזר לאימונים מלאים אך איבד את מקומו בהרכב. במועדון סיפרו כי במידה שהבלם הוותיק ירגיש שאינו נספר כחלק מהרוטציה, לא מן הנמנע שיודיע על פרישה עוד לפני סיום העונה.


פאס. יתלה את הנעליים לפני סיום העונה? (ערן לוף)

בינתיים בסכנין חושבים על מועד ההעברות הקרוב ובעיקר מאוכזבים מכך שלא מוצאים שום אלטרנטיבה ישראלית בחלק ההתקפי. בקבוצה רצו להתחזק ולהביא את מוחמד גאדיר אך האחרון נפצע וצפוי להיעדר עד סיום העונה. כעת בסכנין מנסים לחפש חיזוק עם שני זרים בחלק הקדמי, קשר התקפי וחלוץ נוסף. "נצטרך למצוא את השחקנים המתאימים שיעזרו לנו בחלק השני של העונה" אמרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי