מכבי פ"ת גיששה לגבי צירופו של אלי אלבז

אלי אלבז
אלי אלבז | טוויטר

נמשכות השיחות עם פושה, ובמקביל בקבוצה עדיין מפנטזים על שובו הביתה של עומר דמארי. הזרים יחזרו היום (שלישי) לארץ מחופשות, מגבו ישוחרר להפועל ת"א?

(גודל טקסט)

לאחר ה-0:2 להפועל חיפה ביום שבת האחרון, במכבי פ"ת יחזרו היום לאימונים מלאים לקראת המשחק החשוב מול בית"ר ירושלים בשבת באצטדיון טדי (20:30, שידור ישיר בספורט4), במה שיהיה אולי הצ'אנס האחרון של הקבוצה להיאבק תיאורטית על מקום בפלייאוף העליון. למרות שתיכננו לחזור למתחם האימונים באופן סופי הערב (שלישי), בפ"ת יחכו עוד מספר ימים, עד תום הליך השזרוע ורק לקראת השבוע הבא יחזרו באופן קבוע.

רישאר סומא, סוטיריס ניניס, תומאש סיבוק וז'והאן מרסיאל ישובו היום לארץ, לאחר ששהו לצד משפחתם מאז יום ראשון ולכן גם אימונה של הקבוצה נקבע לערב. בנוגע למרסיאל, שכפי שפרסמנו כאן, בקבוצה זעמו על כך שוויתר על המשחק מול חיפה, ההחלטה הראשונית של המאמן שרון מימר הייתה לא לתת לו לנסוע ולדאוג שישאר בישראל על-מנת להכשירו לבית"ר, אך לבסוף במועדון השתכנעו ואופשר לו לנסוע.

בינתיים, בפ"ת ממשיכים במלאכת חיזוק הקבוצה בינואר: כפי שכבר פרסמנו, בקבוצה פתחו במו"מ עם ג'ורדן פושה, כאשר אחת האופציות שעלו הייתה קיום טרייד בין רעננה לפ"ת במסגרתו פושה יגיע למלאבס וגרגורי טאדה יעבור לקבוצה מהשרון. גם עומר דמארי, עדיין מהווה את פסגת השאיפות של המלאבסים, אך בקבוצה מודעים לכך שקודם לכן, יצטרכו לחכות לשחרור.

מגבו
מגבו. הבית"רי לשעבר יגיע להפועל ת"א? (דני מרון)

השם החדש אשר מעניין את הקבוצה מהמקום העשירי, הוא החלוץ אלי אלבז. לספורט1 נודע שבימים האחרונים, גיששו גורמים במועדון מול חלוץ אפולון סמירניס לגבי אפשרות הגעתו לקבוצה אותה מאמן שרון מימר, תחתיו פרח החלוץ בתחילת העונה שעברה ואף היה מלך השערים. נכון לרגע זה, אלבז לא רוצה לחזור לארץ ובנוסף, גם האפשרות כי פ"ת תיאלץ לשלם עליו דמי השבחה כשיחזור לארץ, מהווה מכשול.

וממי שמגיע למי שהולך: מי שלא נספר לאחרונה ברוטצייה הוא המגן השמאלי אורי מגבו. כפי שפרסמנו כאן באתר, מגבו מבוקש אצל קובי רפואה והפועל ת"א, אך בשלב זה במלאבס מסרבים לשחררו. לא מן הנמנע כי פ"ת תחליט לדלל את הסגל בשבועות הקרובים ואז מגבו יקבל את ברכת הדרך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי