שני זרים מדרום אפריקה הגיעו להיבחן בהפועל עכו

אלדד שביט
אלדד שביט | אודי ציטיאט

בנועלת הטבלה ממשיכים לחפש חיזוק, ורכבת הנבחנים נמשכת עם נסביומבה הבלם והחלוץ מאז'ה. ואגנר שוחרר, במועדון מנסים למצוא למוליץ' קבוצה בלאומית. סם אלישע מתקרב להפועל נצרת עילית

(גודל טקסט)
הפועל עכו תחזור היום (שלישי) לאימונים לאחר יום חופש והקבוצה תחל בהכנות לקראת המשחק מול מכבי חיפה בשבת. במועדון מבינים כי יחסי הכוחות ברורים לבטח כאשר המשחק ייערך בסמי עופר ובכל זאת מקווים להפתיע את הירוקים כפי שעשו בגביע הטוטו.


"הם אומנם נמצאים במצב רע, אבל זה דווקא יכול להעיר אותם. כל מי שראה את המשחק מול באר שבע, ראה שהם בכושר טוב והיו להם מספיק הזדמנויות לכבוש", אמרו בעכו. בכל מקרה הקבוצה תגיע למשחק ללא הקשר לוטם זינו המוצהב ומאידך סיראז' נסאר, שנפצע במשחק מול נתניה, כבר חש טוב יותר בתחילת השבוע וצפוי להיות כשיר לשבת.



בינתיים, במועדון ממשיכים במסע הנבחנים של השחקנים הזרים. הבלם הברזילאי, ואגנר, שנבחן בשבוע שעבר שוחרר ואתמול נחתו בישראל שני זרים חדשים. מדובר בשני שחקנים דרום אפריקאים – הבלם פרדריק נסביומבה והחלוץ סילאס מאז'ה. השניים משחקים בקבוצת ליגת משנה בדרום אפריקה אך נחשבים לשחקנים כישרוניים וזכו להצעות מקבוצות בליגה הראשונה בדרום אפריקה.


השניים ייבחנו עד סוף השבוע ואז יקבלו ראשי עכו החלטה לגביהם. בכל מקרה, בעכו רוצים לשחרר לפחות שני זרים במועד ההעברות בחודש ינואר וביניהם החלוץ סם אלישע, שצפוי לעבור להפועל נצרת עילית,  ופייסל מוליץ', שגם כן הוצע למספר קבוצות בליגה הלאומית. לא מן הנמנע כי אם מוליץ' יקבל הודעה על שחרורו, אז הוא יבקש לעזוב את ישראל.



מחפש חיזוק. שביט (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי