בוזגלו הגיע לאימון מכבי חיפה והתקבל בחום: "זו מכה למועדון"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

הקשר הפצוע מעוניין לעבור את הניתוח בברך בספרד. הירוקים מתכוונים להנחית ישראלי בכיר: "רפאלוב שחקן בית ויכול להנהיג את הקבוצה". אלאך ינסה לזרז מינוי מאמן, אזולאי צפוי לשוב ואג'ויה חתם

(גודל טקסט)

יממה לא פשוטה עברה על מכבי חיפה בכלל ועל מאור בוזגלו בפרט. במשפחת בוזגלו אומנם מנסים היום (רביעי) לשאוף אופטימיות בעיקר מהרצון של מאור עצמו לחזור מהר וחזק ככל שניתן, אך מבינים כי תקופה השיקום צפויה להיות ארוכה יותר. כבר בימים הקרובים ייפגש השחקן עם הצוות הרפואי והניהולי של מכבי חיפה, ויקבל החלטה היכן ומתי יתבצע הניתוח בברכו.

בוזגלו הגיע היום לאימון הקבוצה בכפר גלים והתקבל בחום על ידי אנשי המועדון. כל אנשי הצוות המקצועי והמנהלתי, כמו גם השחקנים ניגשו לקשר ועודדו אותו. אחד משחקני חיפה אמר: "מאור קיבל מכה קשה ברמה האישית, אבל גם אנחנו קיבלנו מכה כמועדון. הוא היה חלק חשוב על כר הדשא ומחוצה לו". בוזגלו גם שוחח עם חלק מראשי המועדון שהבטיחו שיתנו לו את כל התמיכה הרפואית. גם המאמן הזמני, רוב מאס, ערך לשחקנים אסיפה על המשחק מול הפועל באר שבע ובעיקר ציין את הפציעה של בוזגלו שהשפיעה על הקבוצה.

בסביבתו של בוזגלו מקווים לבצע את התהליך מהר ככל שניתן, והמטרה לנסות ולהחזירו למגרשים לקראת עונת המשחקים הבאה: "מאור הוא בן אדם חזק ועבר כבר רגעים לא פשוטים בקריירה ויעבור גם את זה. זה מצחיק אבל הוא בעיקר מחזק את הסובבים שלו ואת המשפחה". במכבי חיפה אמרו לשחקן כי יעמדו מאחוריו בכל החלטה וההערכה כי השחקן יבצע את הניתוח בספרד.

מו אלאך. חייב למנות מאמן (אודי ציטיאט)
מו אלאך. חייב למנות מאמן (אודי ציטיאט)

במקביל, בחיפה מבינים כי הרצון להיבנות סביב בוזגלו כבר לא יתקיים וכעת תנסה הקבוצה למצוא אופציה ישראלית נוספת. בקבוצה רוצים להתחזק בישראלי בכיר בקישור ההתקפי, וינסו לחזור לאופציית ליאור רפאלוב. במועדון אומנם מודעים כי יתקשו לעמוד בסכומים שמכבי תל אביב עשויה להציע לקשר ברוז', אבל ינסו להציע לשחקן שגדל בכרמל חוזה ארוך ואולי אף הצעה להישאר במועדון גם לאחר הפרישה, ובמועדון אמרו: "רפאלוב הוא שחקן בית ויכול לחזור ולהנהיג את הקבוצה". רפאלוב, שעשוי לחזור לארץ כאמור כבר בינואר, שותף ב-47 דקות בלבד ב-15 משחקי הליגה האחרונים של קלאב ברוז' כשבשלושה מהם הוא כלל לא היה בסגל.

במקביל המנהל הטכני מו אלאך ינסה לזרז את ההחתמה של מאמן ראשי לקבוצה, וההערכה כי מאמן חדש ימונה בשבועות הקרובים. בחיפה שומעים את ההצהרות של רוב מאס לפיהם הגיע כעוזר מאמן וזה התפקיד בו הוא מעוניין ולכן ירצו להביא מאמן בכיר גם לעונה הבאה. כמו כן, עד לסיום העונה רמי גרשון וגל אלברמן ישמשו כקפטנים ולא ימונה קפטן נוסף בשלב זה.

מארבלוס אג'ויה (מכבי חיפה, האתר הרשמי)
מארבלוס אג'ויה (מכבי חיפה, האתר הרשמי)

המגן הניגרי מארבלוס אג'ויה חתם בקבוצת הנוער של המועדון. כבר לפני כחודש הגיע המגן בתיווכו של שחקן העבר איגביני יעקובו להיבחן וכעת החליטו בחיפה להחתימו. המנהל הטכני מו אלאך וראשי מחלקת הנוער עקבו אחר השחקן והתרשמו לחיוב מתוך מחשבה שיוכל להתקדם גם לקבוצה הבוגרת. בינתיים הקבוצה תחזור היום לאימונים ותתחיל בהכנות לקראת המשחק בשבת מול הפועל עכו. הקשר שלומי אזולאי, שנעדר מספר חודשים, צפוי לחזור לסגל הרחב. כמו כן גם שלושת הזרים: גאורגי קוסטדינוב, קאיו וקלאוס ינסו לשוב להתאמן ואז יוחלט מי מהם יהיה כשיר לשבת.

שחקני מכבי חיפה. שומרים על המסורת הארוכה (מכבי חיפה, אתר רשמי)
שחקני מכבי חיפה. שומרים על המסורת הארוכה (מכבי חיפה, אתר רשמי)

בתוך כך, שחקני מכבי חיפה המשיכו לשמור על מסורת של 23 שנה יחד עם אגודת "עזרה למרפא" בראשות הרב פירר והגיעו למחלקה האונקולוגית ילדים בבית החולים רמב"ם. השחקנים הגיעו למסיבת חורף שהתקיימה במחלקה, וחילקו מתנות מטעם המועדון, הספונסרים, ומטעם אגודת "עזרה למרפא".

שלומי אזולאי, קשר הקבוצה, התראיין לאתר הרשמי ואמר: "ביקור מרגש מאוד. מבחינתנו, להירתם למצוות כאלו זה מאוד מרגש. אנחנו אוהבים לעשות את הדברים האלו ומבחינתי זה חלק משמעותי מלהיות שחקן כדורגל. זה מכניס לפרופורציות לראות ילדים ככה חיים ומתפקדים. ברגע שיקראו לנו לבוא תמיד נשמח להגיע וננסה לעשות את הכי טוב ולשמח אותם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי