אליבלטו סיכם במכבי פ"ת. טאדה וסומא עלולים להיחתך, ניניס יוקפא?

אליבלטו
אליבלטו | טוויטר

הקבוצה הודיעה כי הברזילאי שמשחק בז'לגיריס הליטאית סיכם לחצי עונה עם אופציה לעונה, וינחת בארץ לקראת סוף השבוע לטובת בדיקות רפואיות. לאור מספר הזרים, השלושה מועמדים לפנות את מקומם לטובת החלוץ

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה הודיעה היום (רביעי) כי הגיעה לסיכום עם זר חדש, החלוץ הברזילאי אליבלטו, שסיים את חוזהו בז'לגיריס וילנה וינחת לקראת סוף השבוע בישראל לצורך מעבר בדיקות רפואיות. אליבלטו צפוי לחתום לחצי עונה, עם אופציה לעונה נוספת.

אליבלטו, שיחגוג 26 בשבוע הבא, שיחק בליגה הליטאית בארבע העונות האחרונות. הוא כבש 26 שערים ב-79 משחקים במדי ז'לגיריס בשלוש השנים האחרונות ועוד 13 שערים בעונת 2014 במדי אקרנאס. בעונה החולפת הוא הבקיע 12 שערי ליגה בקבוצה שסיימה במקום השני בטבלה.

למלאבסים יש שישה זרים בסגל הקבוצה, וצירופו של אליבלטו יאלץ את המועדון לשחרר או להקפיא את אחד מהם, כשהמועמדים הם גרגורי טאדה ורישאר סומא (עזיבה), או סוטיריס ניניס (הקפאה). השחקן נחשב פחות לחלוץ מרכזי קלאסי אלא יותר לשחקן כנף, בדומה לטוני וואקמה וטל בן חיים.

אליבלטו
אליבלטו. מי יעזוב? (ז'לגיריס וילנה)

במועדון מציינים שאליבלטו, אותו מייצג רפי שמואל, זכה למעקב מתחילת השנה והוא סיכם לחצי עונה עם אופציה לעונה נוספת, אך רק אחרי שיעבור בדיקות רפואיות יחתום. במקביל, בפ"ת אישרו את הידיעה שפושה היה מועמד אליהם, אך מבהירים שהוא לא בראש סדר העדיפויות. בנוסף הבהירו, כי אורי מגבו לא ישוחרר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי