מאור בוזגלו: אוהדי הפועל באר שבע רק נותנים לי מוטיבציה

מאור בוזגלו ואלמוג בוזגלו
מאור בוזגלו ואלמוג בוזגלו | אודי ציטיאט

קשרה הפצוע של מכבי חיפה דיבר באירוע לכבוד סיום העונה הראשונה של סדרת הטלוויזיה "הבוזגלוס": "שיגידו מה שרוצים, לא נגרר אחרי הדברים האלה", יעקב: "עברו עלי יומיים קשים", אוהד: "נפגענו בשביל מאור"

(גודל טקסט)

בצל הפציעה הקשה והסערה סביב התנהגותם של אוהדי הפועל באר שבע, השתתפה היום (רביעי) משפחת בוזגלו באירוע לכבוד סיום העונה הראשונה של סדרת הדוקו ריאליטי "הבוזגלוס" ב-YES, ובסיומו נערכה מסיבת עיתונאים בה דיברו בני המשפחה על הנושאים הבוערים.

יעקב בוזגלו: "עברו עליי יומיים מאוד קשים. אני בטוח שכולם עקבו אחרי מה שעברנו מאז המשחק בין הפועל באר שבע למכבי חיפה. מדובר בטרגדיה ספורטיבית, אבל כמו שאני מכיר את מאור והמשפחה, נדאג שהוא יחזור חזק ובריא".

הפציעה הקשה של מאור: "הוא עבר ניתוח קשה בצולבת ועשה שיקום מצוין, היה מוקף במיטב הרופאים, עשה את מה שהיה צריך לעשות בצורה הכי טובה, אף אחד לא האיץ בו לחזור. זה יכול לקרות לכל שחקן, גם לשחקנים בריאים. אנחנו רק מאחלים לו שיחזור במהרה".

מאור: "לא הייתי מוכן לכל ההמולה, הרגשתי כמו בסרט אבא גנוב בסצנה עם הקביים. התאוששתי, אני לא מרגיש שאני פצוע. יש לי הרבה עבודה ורצון להוכיח שאני יכול לעבור גם את המבחן הזה. לא הייתי מגדיר את ההחלמה הקודמת כלא מוצלחת. עברתי את כל הבדיקות ושיחקתי בהדרגה. קרה מה שקרה, אני לא חושב על זה יותר מדי, אני בחור אופטימי מטבעי. גם אם זה אתגר של קרע ברצועה הצולבת בפעם השלישית ואני בטוח שאעבור גם אותו".

יעקב בוזגלו. עברו עליו ימים קשים (אודי ציטיאט)
יעקב בוזגלו. עברו עליו ימים קשים (אודי ציטיאט)

הסערה סביב התנהגות אוהדי הפועל ב"ש: "מה שמעניין אותי עכשיו זה מכבי חיפה. בעקבות המחויבות של המועדון, מה שהיה לי למועדון רק התעצם. אני לא חושב שזו הבמה לדבר על אוהדי הפועל ב"ש, שיגידו מה שהם רוצים, זה רק נותן לי מוטיבציה להמשיך בעבודה הקשה ובמחויבות. אני לא נגרר אחרי הדברים האלה אין סיכוי שאפרוש. אני אעבור הכל, מה שלא הורג מחשל".

אוהד: "זה לא קל לנו. אנחנו נפגעים בשמו של מאור. לא עובר לו בראש מחשבות לפרישה. הוא יחזור טוב וחזק מתמיד".

מאור בוזגלו. אוהדי ב
מאור בוזגלו. אוהדי ב"ש רק מוסיפים מוטיבציה (אודי ציטיאט)


אסי
: "יש לי קרע בצולבת ברגל שמאל, אני מוכן לקחת ממנו את הקרע ברגל ימין ולהישאר בלי צולבות".

מאור בוזגלו. אוהדי ב
מאור בוזגלו. אוהדי ב"ש יכולים להגיד מה שהם רוצים (אודי ציטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי