מאס: לוקח למכבי חיפה זמן למצוא מאמן טוב ואיכותי

רוב מאס
רוב מאס | מכבי חיפה, אתר רשמי

המאמן הזמני של הירוקים לקראת הפועל עכו (שבת, 18:15, ספורט4): "בטוח שבוזגלו יחזור, יש לו לב טוב". לקראת העתיד: "לוותר היא מילה שלא נכללת במילון שלי. שיתוף הפעולה עם מרדכי טוב"

(גודל טקסט)
מכבי חיפה קיימה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק מול הפועל עכו במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל (שבת, 18:15, ספורט4). הירוקים מגיעים אחרי ההפסדים להפועל באר שבע ולבני יהודה ובצל הפציעה הקשה של מאור בוזגלו, שלא יחזור לשחק העונה. רוב מאס מקווה להשיג נקודות ראשונות כמאמן כדי לקזז את הפער הגדול מהמקום המוליך לפלייאוף העליון. מאס פתח את מסיבת העיתונאים והתייחס לפציעה של בוזגלו :"זה סיפור עצוב לכולנו, וגם בשבילו. דיברתי עם מאור, יש לו לב טוב. אני בטוח שהוא יחזור".


מינויו של המאמן הבא:
"למועדון לוקח זמן למצוא מאמן טוב ואיכותי לקבוצה. עד אז, אני מנסה לעשות את העבודה בצורה הכי טובה שאני יכול. המאמן הבא חייב לחשוב על ה-DNA, שהוא משחק התקפי. אני מנסה לחשוב ככה בתקופה שלי כאן וגם המאמן הבא צריך לחשוב ככה. אנחנו מתקדמים בשלבים. הביטחון העצמי הוא הדבר החשוב ביותר. השחקנים צריכים להאמין בעצמם, הם נלחמים. יהיה נחמד להחזיר לקהל שלנו בשבת". 



מאס מחכה לו. בוזגלו (אודי צטיאט) 
 

על השחקנים שלא הורשו להתאמן: "האימונים שלנו קשים. השחקנים האלה חזרו מפציעות והם צריכים להיות בשיא הכושר כדי לקחת חלק באימונים. בגלל המצב שלהם, שלחנו אותם לקלינקה כדי לקבל טיפולים". 


המשך העונה: "לוותר היא מילה שלא נכללת במילון שלי. אני לא מוותר. אני נותן לשחקנים שאני חושב שמגיע להם לשחק. כשמשחקים עבור מכבי חיפה, צריכים להילחם". 


שיתוף הפעולה עם איתי מרדכי: "הוא מכיר את המועדון ואת השחקנים בסגל. יש לנו שיתוף פעולה טוב".


האפשרות שימונה למאמן הראשי: "נוכל לדבר על זה רק בהמשך. לא במהלך מסיבת העיתונאים".



מגיע לו פרידה ראויה. קינן (דני מרון) 


היריבה: "אני כאן שבועיים ולא יכול להסתכל על העבר. אני רק רוצה לנסות לנצח. יש לנו מועדון נהדר, וקהל טוב. אני יכול לטפל במה שאני רואה ולהשיב לכאן את האושר. עכו היא מועדון קטן, שעלה וירד. יש להם הרבה שחקנים טובים מהרבה מקומות. יהיה לנו משחק קשה מולם, כמעט כמו מול הפועל באר שבע. הם שיחקו טוב מול האלופה".


הפרידה מדקל קינן: "אני מכיר אותו רק שבועיים, אבל כבר אמרתי לו תודה על השהות שלו איתנו. דקל הוא מנהיג אמיתי, קפטן ויש לי הרבה כבוד בשבילו. קינן ראוי שיעשו לו במועדון". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי