בן שהר חתם לחמש שנים בהפועל באר שבע: דחיתי התעניינות מהארץ ומחו"ל

בן שהר
בן שהר | Instagram

החלוץ בן ה-28 האריך את חוזהו וירוויח 500 אלף דולר לעונה. דחה הצעות כספיות גבוהות יותר ממכבי ת"א וממכבי חיפה וסירב לשמוע הצעות מבלגיה ומארצות הברית. האלופה עשויה להציע שכר של 600 אלף יורו לבן חיים

(גודל טקסט)
בן שהר חתם היום (חמישי) לחמש שנים נוספות בהפועל באר שבע, ירוויח כחצי מיליון דולר לעונה, יישאר עד 2023 וישלים שמונה עונות במועדון.


בהתאם למדיניות של הפועל ב"ש בשנים האחרונות גם לשהר אין סעיף שחרור. המגעים להארכת חוזהו נמשכו זמן רב ובמהלכם, השחקן דחה הצעות כספיות גבוהות יותר ממכבי ת"א וממכבי חיפה, וכן דחה התעניינות מבלגיה ומארצות הברית.




בן שהר אמר במסיבת העיתונאים: "ההרגשה היא מדהימה, חיכיתי לזה. המשא ומתן לקח קצת זמן כי הייתה התעניינות מהארץ ומחו"ל, אבל הלכתי עם הלב כי ב"ש זה הבית שלי. אני רוצה להודות לאלונה על התמיכה. אני מקווה לעוד הישגים ותארים בשנים האלה".


החתימה לטווח ארוך: "אשמח להישאר פה. כמובן שאם תהיה הצעה מחו"ל, נדבר כי לא סיימתי את החלום האירופי, אבל בינתיים אני שמח פה ורוצה להראות את היכולות שלי. בגלל זה חתמתי לעוד חמש שנים".


הרוטציה הרחבה בב"ש: "תמיד יבואו שחקנים ותמיד ינסו לרענן. אני רוצה להוכיח את עצמי כל יום מחדש ולהיראות הכי טוב בכל אימון. אני נותן את כולי בכל משחק ובסופו של דבר המאמן מחליט מי משחק. ככה חונכתי וככה אמשיך".






הפציעה של חברו הקרוב מאור בוזגלו: "יצא לי לדבר איתו. הוא שחקן מצוין ואדם מדהים. לכולם היה קשה לראות את מה שקרה ואני מקווה שנראה אותו כמה שיותר מהר, כי הליגה צריכה אותו". 


המאמן ברק בכר הוסיף: "אשקלון לא הפסידה לאף קבוצת צמרת השנה וזה אומר שיהיה לנו משחק מאוד קשה. אנחנו יודעים לקראת מה אנחנו הולכים ולכן צריך לשפר הרבה דברים. יובל נעים עושה שם עבודה מצוינת. כל קבוצה מגיע מולנו רעבה".


השיפור הדרוש: "השחקנים יידעו בדיוק מה הם צריכים לשפר, יש עניינים מקצועיים שלא היו מספיק טובים במשחקים האחרונים. זו העבודה היומיומית שאני והצוות עוסקים בה. השחקנים הם בני אדם ומדובר בעונה ארוכה וקשה ולא תמיד הדברים מסתדרים כמו שאנחנו רוצים".



על וואקמה: "טוני בבאר שבע וטוב לו פה. יש לו חוזה לעוד כמה שנים ואני לא רואה סיבה שהוא יישאר".





טוני וואקמה. אין סיבה שיעזוב (דני מרון)
טוני וואקמה. אין סיבה שיעזוב (דני מרון)


ינואר: "אנחנו שוקלים מה לעשות. יש לנו סגל מצוין וספסל טוב, ואנחנו עוברים למתכונת של משחק אחד בשבוע ויהיו פחות רוטציות. התחרות תהיה גדולה ואם יהיה מה להודיע, נודיע. לא נתייחס לספקולציות. אם נחליט שאנחנו רוצים להשאיל את חלאיילה נעשה את זה, ואם לא הוא יישאר ויקבל את ההזדמנות שלו".



מאבקי הצמרת: "משפרים את מה שצריך ומגיעים מחויבים לכל משחק. המקום הראשון הוא לא הנושא פה, כי יש עוד הרבה משחקים ויש עוד הרבה קבוצות טובות שנלחמות איתנו".





טל בן חיים. יחזור לארץ? (ספרטה פראג, האתר הרשמי)
טל בן חיים. יחזור לארץ? (ספרטה פראג, האתר הרשמי)


עוד לפני כן רמז עבה על מה שעומד לקרות קיבל לאחרונה דווקא סוכן שחקנים מרומניה שגישש אצל נציגי החלוץ הבאר שבעי בשמה של סטיוואה בוקרשט. הרומנים התרשמו משהר שהציג יכולת גבוהה במפגש שהתקיים בבוקרשט במסגרת הליגה האירופית, ואף כבש את שער השוויון שקבע 1:1, אך נדחו בנימוס. "שהר אמר לנו שהוא סיכם בהפועל באר שבע לחמש שנים", גילה גורם שהיה בסוד הניסיון הרומני לבצע מחטף בכיוונו של החלוץ הכי פורה בטרנר. בשנתיים וחצי האחרונות כבש שהר 32 שערים, הספק מרשים בהתחשב במשחקים הרבים שהחמיץ בגלל פציעות.


לאחר שסימנה "וי" על סעיף שהר, תנסה הקבוצה של ברק בכר להתקדם עם רשימת הקניות. באר שבע תנסה לצרף את החלוץ טל בן חיים על תקן מושאל מקבוצתו הצ'כית ספרטה פראג, ותציע לו כנראה שכר בסך 600 אלף יורו עד תום העונה – כלומר תממן את שכרו בקבוצה הצ'כית. במקביל נבחנת האפשרות "להחזיר הביתה" את אלמוג כהן, יליד העיר באר שבע. קשרה של אינגולשטאט, שמבוקש גם על-ידי מכבי תל-אביב, יוכל להקל על העומס המוטל על דן איינבינדר ומהראן ראדי, קשרי האלופה שסובלים מעייפות מצטברת. באר שבע בדקה את העלויות של "עסקת אלמוג" ובשלב זה קיימים פערים כספיים משמעותיים המקשים על התקדמות המהלך.




אלמוג כהן. באר שבע כבר בדקה עלויות (Gettyimages)


ובמעבר חד: במחזור ה-17, יום שלישי ה-9 בינואר, יתארחו בטרנר אלמוג בוזגלו ובני יהודה. במועדון יבחנו את דרכי הפעולה המתאימות כדי למנוע מאותם אנשים המגדירים את עצמם כאוהדי כדורגל לשחזר את התנהגותם המבישה והבלתי נסבלת כפי שבאה לידי ביטוי בקריאות "בוזגלו מת", לאחר פציעתו של כוכבם לשעבר, מאור בוזגלו, שבדיעבד התבררה כחמורה מאוד. הודעתו של יעקב בוזגלו לפיה בכוונתו להגיע לטרנר בעקבות בנו הצעיר אלמוג תחייב את גורמי האכיפה לנקוט בסידורים המתאימים לצורך הפרדת כוחות ומניעת התלהטות יצרים. הנושא יידון בהיערכות המשטרתית לקראת המשחק. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי