סטיב מקלארן עזב את תפקידו במכבי תל אביב

סטיב מקלארן
סטיב מקלארן | אתר רשמי

האנגלי, שהצטרף לצהובים בקיץ כחלק מהצוות המקצועי של קרויף, סיים את תפקידו בשורות סגנית האלופה: "נאלץ לעזוב בצער רב". קרויף: "אסירי תודה, הרווחנו מהניסיון העשיר שלו". דיווח: מועמד מוביל לשפילד וונסדיי

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הודיעה היום (חמישי) שסטיב מקלארן עוזב את תפקידו כיועץ המקצועי של ג'ורדי קרויף על מנת לחזור לאנגליה באופן מיידי. מאמן נבחרת אנגליה הגיע לישראל עם חוזה מתגלגל, שמאפשר לו אופציית יציאה מדי חודש. על פי פרסומים באנגליה, מקלארן בן ה-56 מעוניין לקבל כעת משרת אימון באי הבריטי. על פי סוכניות ההימורים, מקלארן הוא הפייבוריט לקבל את המשרה הפנויה בשפילד וונסדיי. 

מקלארן אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "בצער רב אני נאלץ לעזוב לאנגליה ולעזוב את תפקידי במכבי תל אביב. ברצוני להודות לכל כך הרבה אנשים שהפכו את השהות שלי במכבי לחוויה כל כך מיוחדת. לצוות המסור שעובד בחריצות מאחורי הקלעים. לחבורה מצוינת של שחקנים מוכשרים שמאוד נהניתי לעבוד איתם ולקהל אוהדים מלא תשוקה שתמכו בקבוצה בבית בנתניה ולאורכה ורוחבה של הארץ".

"זו הייתה חוויה לראות את ג'ורדי והקבוצה מבשילים ומתבגרים בחודשים האחרונים, כפי שראו כולם עם הניצחון בגמר גביע הטוטו נגד באר שבע ותואר ראשון ב-3 שנים. התאהבתי בעיר תל אביב וצברתי הרבה חברים בישראל. ברצוני לאחל לג'ורדי, לצוות, לשחקנים ולאוהדים את כל איחולי ההצלחה להמשך העונה ואני בטוח שאבוא לבקר בארץ כשמכבי תל אביב תזכה באליפות".

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, אמר: "היינו מאושרים כשסטיב הצטרף אלינו בקיץ לעבוד עם הצוות המקצועי. ג'ורדי, סטיב ושאר אנשי הצוות המקצועי עבדו יחד בצורה מצוינת. באופן טבעי אנו מאוכזבים מההחלטה של סטיב לעזוב וללכת לכיוונים אחרים, אבל ידענו מההתחלה שתרחיש כזה עלול לקרות".

סטיב מקלארן. חוזר לאנגליה (מכבי ת
סטיב מקלארן. חוזר לאנגליה (מכבי ת"א, האתר הרשמי)

קרויף הוסיף: "כולנו אסירי תודה לסטיב על העזרה המקצועית והסיוע שלו במהלך חמשת החודשים האחרונים. הוא יעץ לי רבות באופן אישי וכולנו הרווחנו מהתרומה ומהניסיון העשיר שלו. ידענו מההתחלה שהתפקיד הוא זמני, אך בזמן הקצר הזה הצלחנו ללמוד ממקצוען ברמה הגבוהה ביותר. אך לא מדובר אך ורק בי אלא כולם בקריית שלום הרוויחו מהנוכחות, העצות ואנרגיית העבודה החיובית של סטיב. אנו משוכנעים כי מכבי תל אביב הרוויחה בסטיב מקלארן אוהד ושגריר של המועדון". 

מקלארן הצטרף לצהובים באוגוסט האחרון כשחתם על חוזה מתגלגל עם אפשרות לעזוב ברגע שירצה בכך. בחודשים האחרונים הוזכר שמו כמועמד למספר קבוצות ביניהן ריינג'רס, לסטר ובירמינגהאם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי