פרסום ראשון: ניניס לא יהיה חלק מסגל מכבי פ"ת עד תום העונה

ניניס
ניניס | דני מרון

לאחר צירופו של הקשר הברזילאי אליבלטו, הודיעו במלאבס ליווני שהם לא בונים עליו. האופציות: הקפאה או מעבר לליגה שנפתחת בחודש מארס. צעירי יחזור להרכב. מימר: "נהניתי בבית"ר ב-99% מהזמן"

(גודל טקסט)

לספורט1 נודע שמכבי פתח תקווה החליטה היום (שישי) כי סוטיריס ניניס הוא זה שלא ימשיך במועדון. למעשה, בפתח תקווה החליטו כי היווני לא יהיה בסגל עד תום העונה והעבירו מסר בנושא לנציגת השחקן, ויקי וקנין.

מכיוון שניניס כבר שיחק העונה במכלן הבלגית הוא אינו יכול לעבור בחלון ההעברות של ינואר, משום שעל פי התקנון אסור לשחקן לשחק ביותר משתי קבוצות (כמו מקרה עומר אצילי מהעונה שעברה). כעת, ליווני קיימות שתי אופציות: הראשונה, להישאר ולקבל את שכרו עד תום העונה אך להיות מוקפא, או לחלופין למצוא קבוצה בליגה שמתחילה בחודשים הקרובים. בקבוצה מוכנים לשלם את שכרו עד תום העונה.

בינתיים, בפתח תקווה השלימו היום את ההכנות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, כאשר בקבוצה יודעים שדווקא שהסיכויים הם נגדם, זו ההזדמנות להפתיע: "זה מסוג המשחקים שדווקא שכולם לא מאמינים בו, אפשר להפוך את הקערה על פיה. דווקא ממשחקים כאלה יוצאים לדרך חדשה".

שרון מימר עוד לא החליט על זהות ההרכב שיפתח, אך נראה שנאור פסר יחליף כמגן שמאלי את רישאר סומא, וגם שלומי ארבייטמן יודח מההרכב לטובת לירוי צעירי. גם ז'והאן מרסיאל, ערך שיחה עם המאמן כפי שפרסמנו, החלים מהפגיעה בקרסול ויפתח במקום עידן אדהנני.


מרסיאל. יפתח במקום אדנני (דני מרון)

ההתלבטות קיימת במערך: אם מימר יפתח עם שלושה בלמים, עומר דנינו או עידן אדהנני יפתחו גם הם, אך אם יעלה עם שניים, יניב בריק ישחק כקשר אחורי שלישי. מנור סולומון לא התאמן אמש, אך צפוי לקיים אימון מלא היום ולפתוח בהרכב. במידה ולא, סומא או ארבייטמן יפתחו. גם חאטב עוביידה, שכפי שפרסמנו אמש שוחרר מהקבוצה, לא יהיה כאמור בסגל.

מוקדם יותר, ערכה פ"ת מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בה לקחו חלק מימר וצעירי. המאמן, שיחזור לטדי לראשונה, סיפר: "הייתי במקום שנהניתי בו ב-99% אחוז מהזמן והיו לנו הרבה דברים טובים ביחד. אין לי ולאלי משקעים ואני זוכר את בית"ר לטובה. אני שמח להגיע לשם כי היו לי שם הרבה דברים טובים".

על חשיבות המשחק: "אנחנו צריכים לחזור למסלול הניצחונות. כולם מכירים את כולם והרכבים משתנים, כך שזה לא משפיע שאני מכיר את בית"ר. אני מקווה שאם נבוא בצורה טובה ונביא מה שאנחנו יכולים אז נחזור עם תוצאה טובה. אנחנו לא באים להתבטל ואני לא חושב שאין לנו סיכוי. אין ספק שביתר פייבוריטים".


מימר כמאמן בית"ר. "אין לי ולאוחנה משקעים" (דני מרון)

על הרכש אליבלטו: "זה שחקן שאני מכיר יותר משנה והציעו לי אותו כבר שאימנתי קבוצות אחרות. מדובר בשחקן מוכשר ואחד הדברים שהוא אמור להביא זה מספרים. חסר לנו ערך מוסף בהתקפה ואני מביא שהוא יבוא אותו".


לירוי צעירי,
שחוזר לראשונה להרכב מאז פציעתו הוסיף: "היה לי קשה לשבת בחוץ ולראות את הקבוצה מנסה לאגור נקודות. יש משחקים שמשנים עונה והמשחק מחר יכול לשנות את הכיוון. יש לנו שבועיים מאוד חשובים עכשיו ואנחנו צריכים לבוא מוכנים".


צעירי. "אבי לוזון צודק, חייבים להתעורר" (לירון מולדובן)

על האסיפה שערך אמש אבי לוזון עליה פרסמנו: "ברור שאבי צודק. אנחנו צריכים להתעורר ולהתקדם כי אנחנו לא רוצים להישאר במקום בו אנו נמצאים. אנחנו לא חושבים שזה מגיע לנו".

על ההגעה לטדי לאחר ששיחק בבית"ר: "אני חושב שכל שחקן ששיחק שם, זה מרגש עבורו לחזור לטדי".

הרכב משוער: צחי גיגי, עודד אלקיים, תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל, נאור פסר, רומריו פירס, לירוי צעירי, יניב בריק(עומר דנינו, עידן אדהנני), מנור סולומון, לידור כהן, יובל אבידור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי