בעקבות עבירת משמעת: קינדה הודח מסגל מ.ס אשדוד

גדי קינדה
גדי קינדה | דני מרון

סערה בקבוצה הדרומית לפני המשחק מול עירוני ק"ש (ראשון, 19:00), השחקן טוען: "יש לי דלקת קשה בגרון". גנב לא בסגל בגלל פציעה. במועדון ממתינים לתשובות מאינברום, שיחליט האם לחזור או להצטרף להפועל חיפה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד תעלה מחר (ראשון, 19:00) צפונה למפגש נגד עירוני קריית שמונה כשהיא תדע כבר מהערב מה התוצאות שהשיגו יריבותיה לתחתית הפועל עכו והפועל רעננה. השחקנים קיימו לאורך השבוע מספר שיחות עם המאמן עמיר תורג'מן והאימונים היו ממוקדים מקצועית לקראת שיטת המשחק ההתקפית של חיים סילבס וקבוצתו. תורג'מן ביקש משחקניו להוכיח יותר בגרות במשחקם ולהביא את התוצאות לקראת חלון ההעברות אשר יפתח באמצע השבוע.

המאמן החליט להדיח את הקשר גדי קינדה מהסגל בעקבות עבירת משמעת שביצע באימון ביום שישי. זאת לא עבירת משמעת ראשונה של השחקן, שכזכור הודח מההרכב במשחק מול בני יהודה לפני כחודש וחצי ונכנס רק כמחליף. אוהד רבינוביץ', שהגיע מתחילת העונה מהפועל נצרת עילית, צפוי לפתוח במקומו. השחקן טוען: "יש לי דלקת קשה בגרון וזו הסיבה שכנראה לא אשחק". כפי שפרסמנו מספר פעמים, מכבי ת"א מועמדת מובילה לקלוט את השחקן, כשעדיין לא ברור האם העסקה תתרחש בינואר או בקיץ.

בקבוצה שוחחו בסוף השבוע עם אור אינברום שנמצא בישראל וממתינים לקבל במהלך הימים הקרובים החלטה שלו אם להיות מושאל מגנט לאשדוד או להפועל חיפה. שמות נוספים שנמצאים ברשימה של תורג'מן הם דור ג'אן ושחר פיבן מבית"ר ת"א/רמלה, איגור פיליפנקה ממכבי תל אביב ושני שחקנים זרים שיחליפו את סידני דה פרייאטס ואדילסון באהיה הברזילאים.

תורג'מן לא יוכל להשתמש מחר עם בשחקנים הפצועים ניר ברדע, תום מונד, חן עזריאל, משה אוחיון ורועי בקל. גם ויקטור גאנב התלונן על פציעה, אביב סולומון יפתח במקומו. אשדוד צברה עד כה שתי נקודות בלבד במשחקי הבית שלה ועוד שש במשחקי החוץ. "המשחק בקריית שמונה צריך להיות המשחק שממנו נתחיל להתקדם וליצור המשכיות בצבירת נקודות", אמר שחקן בקבוצה. "זה מפגש חוץ קשה וחובה להביא 200 אחוז למגרש".


אינברום. אשדוד מחכה להחלטה (דני מרון)

הרכב משוער: יואב ג'רפי, טום בן זקן, בן אל אדרי, אביב סולומון, קרלו ברוצ'יץ', יובל יעקובוביץ', יצחק אספה, אוהד רבינוביץ', דין דוד (דן ביטון), מאוריציו קורדיירו, בלסינג אלקה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי