דרוש פסיכיאטר: מכבי חיפה לא מקוללת, היא לא מנוהלת נכון

אליסון דוס סנטוס, גילי ורמוט ורמי גרשון
אליסון דוס סנטוס, גילי ורמוט ורמי גרשון | ערן לוף

שקופה, עגומה, רכה, מרוסקת וקשה לצפייה. מחדל גורר מחדל בקבוצה של יענקל'ה שחר והמינוי של גרשון לראש הקבוצה במקום קינן הוא רק דוגמה אחת עצובה. אייל לוי זועם על ההתנהלות בירוק

(גודל טקסט)

אני הייתי בודק אם מו אלאך הוא לא שתול של יואב כץ. אתם יודעים, רק כדי להסיר כל חשד ולהיות שקטים לקראת המשך העונה. הרי אין הסבר, לזה שמאז שהמנהל הספורטיבי הדגול הגיע למכבי חיפה כל מה שהוא הביא זה עוזר מאמן שלא רוצה לאמן ורמת כדורגל שמגרדת את תחתית הפח.

סליחה על הבוטות, אבל אין מילה אחרת חוץ מזבל למה שקרה אתמול בסמי עופר. זה היה כדורגל איום ונורא. לספוג השפלה מהפועל עכו, קבוצה שבאה מראש כדי לצאת עם הפסד בכבוד, זה כבר בלתי נסלח, מו.

אגב, מה עם המאמן הקבוע, זה שרוצה לאמן ולא רק לסדר קונוסים במגרש האימונים? יגיע כשהקבוצה תהיה מפורקת, מטר מהלאומית? אולי כדאי להביא על הדרך גם פסיכיאטר, שיאחה את השברים. מה שהתחולל אתמול בסמי עופר היה כדורגל קשה לצפייה, כמעט כמו סרטי סנאף. בלי רסיס של כישרון או תחכום. אתם בוחנים כל צעד של רוקאביצה על הדשא, מנסים לספור פעולות חיוביות ולא מצליחים. קחו למשל את רועי קהת. הבחור רץ על ניוטרל. מישהו יכול ללחוש לו באוזן שצריך להכניס להילוך? עוד הרמה ועוד בעיטה מדונם. עומרי בן הרוש, שכבר במכבי ת"א זייף, כבר לגמרי לא קיים בכרמל. בחיפה ישר הולכים על מאבוקה וסלליך בימין.

זו קבוצה שקופה ועגומה וזה עוד לפני שדיברנו על ההגנה. פה נשברו כל השיאים. גרשון ודוס סנטוס הם בלרינות. המשחק שלהם רך ואוורירי כך שצריך ללוות אותו עם מוזיקה קלאסית. אלה לא בלמים, זו שמיכת פוך. העיקר שגרשון קיבל את סרט הקפטן. מנהיג חדש נולד. ראש קבוצה במכבי חיפה מבלי לקרוע זוג נעליים עבור המועדון, מבלי להראות יכולות מוכחת. למה? ככה.

גרשון והחברים. בדיחה עצובה (ערן לוף)
גרשון והחברים. בדיחה עצובה (ערן לוף)

הנה אתמול עזב את המועדון קפטן אמיתי, דקל קינן, כזה שהשאיר על הדשא הרבה ימים יפים. אז נכון שהוא מעבר לשיא, אבל דקל היה לפחות מקומי, שורשי. בדיקת דם הייתה מגלה נוזל ירוק בעורקים. חיפה הנוכחית סובלת מתסמין גרשון. היא אפאטית, רכרוכית, אנמית. אני יכול לתת רשימה ארוכה של מחלות שזיהיתי.

אני לא מקנא ביעקב שחר שקיבל רק עכשיו פרס על מפעל חיים. מפעל החיים שלו מעניש אותו בריבית. אני משוכנע שהוא מחפש פתרון, אבל די, מחדל רודף מחדל. איך יכול להיות שמאז שלוזון פוטר עומד על הקווים איש שלא רוצה בתפקיד? זהו, הסתיימה העונה? אליך, מו.

מו אלאך. די, נמאס (ערן לוף)
מו אלאך. די, נמאס (ערן לוף)

כואב הלב, זו בכל זאת מכבי חיפה, הקבוצה שמושכת הכי הרבה אוהדים למגרש בארץ. הסתכלתי על היציע, על אלה שעדיין מאמינים. אלפים שמסרבים ללכת לים. כל קיץ הם רצים לקנות מנוי כי מבטיחים שקהת יפסיק לרוץ בניוטרל, שבן הרוש ישתפר ושהחלוץ היווני אכן חלוץ. כמה הזדמנויות הם נתנו ובסוף מי מצליחה? הפועל חיפה.

מכבי חיפה לא מקוללת, היא פשוט לא מנוהלת נכון. עם תקציב ענק וליגה צ'וקומוקו היא חייבת לתת פייט בצמרת. עובדה שמכבי ת"א ובאר שבע תמיד בטופ. אי אפשר כבר למכור שבמשחק הבא זה יתחבר, שהשער הראשון יפרוץ מחסום. חלאס דאווין, מו. כבר נמאס לנו.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי