קושיצקי שוחרר מרעננה, שמחכה ללויטה. גם אלקסלסי מועמד

גולן אלקסלסי
גולן אלקסלסי | ערן לוף

השוער יחפש יעד חדש, במכבי חיפה עדיין לא החזירה תשובה, השוער צפוי לקבל שחרור מנתניה ועשוי להצטרף לקבוצה של קורצקי. בבייב התייחס לעתידו לאחר ה-2:2 מול נתניה: "היו דברים לא נעימים"

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל רעננה מה-2:2 אמש (שבת) מול מכבי נתניה שהגיע בעקבות טעות קשה של השוער אוהד צור ששמט לרשת כדור שכבר היה לו בידיים. נושא השוער מעסיק מאוד את המאמן מנחם קורצקי לאחר ההחלטה עליה פורסם לראשונה בספורט1 להיפרד מתומאש קושיצקי והניסיון להביא במקומו את אוהד לויטה ממכבי חיפה, מאוחר יותר השוער שוחרר סופית מן הסגל.

כאמור, העדיפות הראשונה של קורצקי היא השוער המחליף של הירוקים, אך כרגע לא התקבלה תשובה מצד יעקב שחר ומו אלאך. לפיכך, בקבוצה בודקים את הבאתו של גולן אלקסלסי ממכבי נתניה ומחכים לתשובה מצד היהלומים, כמו גם לתגובה של הפועל חיפה בנוגע לרן קדוש. נכון לעכשיו סיכויים גבוהים שאלקסלסי ישוחרר מנתניה ויחתום כבר בימים הקרובים ברעננה. כל שוער שיגיע יתמודד עם צור על המקום בהרכב.

בחזרה למשחק, אתמול הוצב הקשר אלי בבייב לראשונה בקריירת הבוגרים שלו בעמדת הבלם וגילה יכולת נהדרת. בבייב, שלא היה בתוכניות של הקבוצה, שב לסגל ולהרכב לאחר הגעתו של קורצקי. "יש לי חוזה בהפועל רעננה עד ינואר", אמר השחקן. "רעננה זה הבית שלי ואני שמח לשחק כאן. דברים התגלגלו לא בצורה נעימה מול הקבוצה, אבל כעת אני לרשות המאמן מנחם קורצקי. נראה מה יהיה בהמשך, ימים יגידו". על המאבקים בתחתית הוסיף: "הקבוצה ראויה לליגת העל, לא סתם היא שנה חמישית בליגת העל".

גולן אלקסלסי. בדרך לרעננה (ערן לוף)
גולן אלקסלסי. בדרך לרעננה (ערן לוף)

המאמן מנחם קורצקי אמר בסיום: "האכזבה היא מהתוצאה. מכבי נתניה כמעט לא סיכנה אותנו והוצאנו להם את העוקץ. התוכנית המקצועית עבדה וטעויות קורות בכל משחק. מקבלים החלטות ולפעמים טועים. אוהד צור הוא שוער צעיר ומוכשר לעתיד הרחוק של הפועל רעננה. אני נותן לשחקנים דרך וצורה שאני מאמין לחופש פעולה ולהיאבק על כול סנטימטר במגרש והם מפנימים וישיגו עוד הרבה נקודות".

החלוץ הצרפתי ג'ורדן פושה לא שיחק ועורר גל ניחושים בנושא עתידו. מתברר שפושה סובל מנקע ברגלו ולא עבר את מבחן הכשירות למשחק. לטענת המאמן פושה ימשיך בקבוצה גם אחרי ינואר ולא יעבור לקבוצה אחרת. ממשחק הגביע מול הפועל רמת השרון ייעדרו עדי נמני ובן והבה המוצהבים.

ג'ורדן פושה. צפוי להישאר (יוני אריאלי)
ג'ורדן פושה. צפוי להישאר (יוני אריאלי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי