דראפיץ': כנראה שהיינו מסטולים מהמקום הגבוה אליו הגענו

שחקני מכבי נתניה
שחקני מכבי נתניה | יוני אריאלי

אכזבה בנתניה אחרי ה-2:2 עם הפועל רעננה. בקבוצה מקווים לפתור את סאגת מוחמד. שחקנים: צריכים לשבור את מחסום שלושת הניצחונות. וגם: מה עובר על אלחסן קייטה?. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

תחושת החמצה במכבי נתניה לאחר התיקו אמש (שבת) 2:2 עם הפועל רעננה, שמנע מהקבוצה ליצור רצף של שלושה ניצחונות לראשונה העונה ולהגדיל את הפער מהמקום השביעי.

"שברנו את המחסום של לנצח קבוצה גדולה, אבל אנחנו צריכים לשבור את המחסום הזה של לנצח שלושה משחקים. פעמיים היינו קרובים. לא ראו במשחק הזה את מכבי נתניה הרגילה. אמנם היינו יותר טובים וספגנו גולים ממצבים נייחים, אבל מצד שני יכולנו גם להפסיד", אמרו שחקנים במועדון.

זו לא הייתה נתניה לה היינו רגילים. משהו בה בה היה כבוי וזה גם השפיע על איכות המשחק: "כנראה שהיינו מסטולים מהמקום הגבוה אליו הגענו", אמר בהומור המאמן סלובודאן דראפיץ'.

דווקא ההגנה, שרשמה שני משחקים מוצלחים ללא ספיגה מול ב"ש ועכו, נראתה חדירה ואפשרה לשחקני רעננה להביך אותה מספר פעמים. "משהו לא טוב עבר על ההגנה שלנו במשחק הזה. כל כדור עומק שנכנס לכיוון מרכז הרחבה הפך למצב כמעט". מי שכן זכו למחמאות על המשחק הוא חגי גולדנברג, שמנע במספרת יתרון של רעננה, ואביב אברהם, שאט אט הופך למנהיג של הקבוצה, בהיעדרו של עלי מוחמד הפצוע.

הדאגה העיקרית של הקבוצה נובעת מכושרו של אלחסן קייטה. החלוץ, שבתחילת העונה הרשים והרשית, לא כבש מאז המשחק מול עירוני ק"ש ובכלל, מאז הריב המדובר על בעיטת הפנדל עם ערן לוי במשחק מול הפועל חיפה, הוא לא מזכיר את אותו שחקן שהיה בתחילת העונה. "משהו עובר על אלחסן, אבל קשה להסביר מה. הוא נראה קצת כבוי", סיפרו במועדון.

במועדון מקווים השבוע לפתור את המחלוקת, עליה פרסמנו כאן ביום ראשון שעבר, עם עלי מוחמד לגבי סעיף השחרור. כזכור, למרות שהצדדים סיכמו על חוזה חדש ואף הצהירו על כך, נציגי השחקן לא אהבו את סעיף השחרור שהוצע להם, שלטענתם גבוה מדי ולכן כרגע העסקה לא נחתמת.

ביום שישי, תתארח הקבוצה אצל הפועל חדרה למשחק במסגרת גביע המדינה, כאשר צוות המאמנים עשוי לבצע מעין רוטציה בהרכב כדי לתת לשחקנים שלא משחקים יותר דקות משחק.

חגי גולדנברג המאכזב סיכם: "אני לא יודע אם היינו כ"כ חשופים ולא שלטנו במשחק. יכול להיות שלא שיחקנו את סגנון המשחק שלנו, אבל שקבוצה באה לצופף אתה צריך למצוא פתרונות. ניסינו ומצאנו וכמעט גם עלינו ל-0:2 וזה לא קרה. קיבלנו פתאום גול ממצב נייח ששינה את המשחק והלכנו אחורה. לפעמים חוסר ריכוז של שנייה גורם לך לקבל גול. מכבי נתניה לא שמחה מתיקו אף פעם. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ובכל הזדמנות וזה מאכזב, אבל לא הפסדנו לפחות ולקחנו נקודה. אנחנו לא מסתכלים על רצפים. אנחנו באים לכל משחק במטרה לנצח ולשחק את המשחק של מכבי נתניה וזו הדרך שהובילה אותנו עד היום ונמשיך לעשות זאת במשחק הבא. גביע? אני מאמין שסלובו ושי יכינו אותו גם פיזית וגם מנטלית למשחק הזה ונגיע מוכנים. בגביע אנחנו צריכים את התוצאה וזה מה שחשוב לנו".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי