אכזבה בקריית שמונה: הסיכוי להיות בפלייאוף העליון קלוש

שחקני קריית שמונה מאוכזבים
שחקני קריית שמונה מאוכזבים | דני מרון

למרות התקציב הגבוה בתולדותיה, שוב הפסידה הקבוצה הצפונית והתרחקה משמעותית מהמקומות הראשונים. שרצקי דורש כסף עבור השאלת עאבד. ברוסו וקריאף ישוחררו

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בעירוני קריית שמונה לאחר הפסד ביתי נוסף, הפעם 2:1 דרמטי למועדון ספורט אשדוד. זה היה הפסד שלישי ברציפות, בעקבותיו התרחקו חיים סילבס ושחקניו משמעותית מהמקום המוביל לפלייאוף העליון וזאת לאחר שהבעלים איזי שרצקי השקיע העונה את התקציב הגדול בהיסטוריה של המועדון.

שרצקי עצמו נראה מאוכזב בסיום ואף נכנס לחדר ההלבשה, אך לא דיבר עם השחקנים. "פניו של איזי אמרו הכול. הוא רצה לעשות עונה אחרת וזה לא הולך", אמר גורם במועדון. בשלב זה נראה כי הקבוצה אינה צפויה לעבור מהפכה במועד ההעברות הקרוב, אך בקריית שמונה בכל זאת מקווים להשתחרר מדידייה ברוסו שמעמדו בספק מתחילת העונה ומאופיר קריאף שלא שיחק ולו דקה העונה.  

כפי שפורסם בספורט1, הפועל תל אביב מעוניינת בברוסו ואילו קריאף עצמו רוצה לעבור לבית"ר ירושלים שאינה מתלהבת להחתימו בשלב זה. החלוץ אחמד עאבד, שחוזהו מסתיים בסוף העונה, היה מועמד למספר קבוצות בישראל, ביניהן הפועל חיפה, אך שרצקי דורש דמי השאלה ובחיפה בשלב זה ירדו מהעסקה. בסביבתו של עאבד מקווים כי האחרון ימצא קבוצה בחו"ל ואז קריית שמונה לא תעמוד בדרכו של השחקן.


עאבד. ינסה למצוא קבוצה מעבר לים (דני מרון)

בקריית שמונה יבחנו את מאזן הנקודות בשבועיים הקרובים ואם לא יגיע שיפור משמעותי אז במועדון כבר יתחילו לבנות את העונה הבאה ולתת דקות רבות יותר לשחקני הנוער של המועדון. "הסיכוי לפלייאוף העליון קלוש אבל קיים והמבחן יהיה בשבועיים הקרובים. לאחר גביע המדינה ומשחק ליגה בשבוע הבא תתקבל החלטה לגבי רכש במועד ההעברות הקרוב", אמרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי