במכבי חיפה אישרו: פרייזר ימונה אם יעזוב את ויטסה

הנק פרייזר
הנק פרייזר | Gettyimages

גורמים במועדון הודו כי ישנם לחצים על ההולנדי, סוכנו אף צפוי להגיע לישראל עד סוף השבוע: "מההתחלה אלאך הצהיר שהוא המועמד המוביל". רפאלוב על הפרק, אך לא בכל מחיר. הקבוצה תעמוד לדין על השלכת טרופית

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ספגה הפסד משפיל נוסף בשבת, שוב להפועל עכו (1:0) מולה היא נכנעה גם בסיבוב הראשון, אלא שהפעם זה קרה באצטדיון הביתי מה שהוביל לתחושה שכנראה היה זה ההפסד הגרוע מכל של הקבוצה העונה. הירוקים מתקשים להתאושש מההשפלה. 

אתמול (ראשון) הגיעו השחקנים למתחם האימונים לצורך אימון שחרור, בסיומו יצאו ליומיים מנוחה והם יחלו בהכנות למשחק הגביע מול הפועל תל אביב רק ביום רביעי. חלק מהשחקנים הופתעו מכך שהצוות המקצועי בחר להעניק מנוחה, ובמועדון הסבירו כי מטרת החופשה היא בעיקר מנטאלית ונפשית.

המאמן הזמני רוב מאס לא הרבה לשוחח עם השחקנים, אך אמר: "המצב לא טוב כרגע, אבל אין מה לעשות. אל תתייחסו לסביבה, אנחנו צריכים להיות חזקים מנטאלית ורק ביחד נצא מהמצב הזה". במקביל המנהל הטכני מו אלאך ממשיך לעבוד על שינויים שיהיו בעיקר בחודש ינואר. בחיפה הבהירו כי אין כוונה לשחרר שחקנים בחודש ינואר, פרט לשחקנים צעירים שלא זוכים לדקות משחק כמו שי בן דוד ואולי אף עמית זנטי אם האחרון יסכים לחתום על חוזה חדש.

בנוסף, אלאך ממשיך בחיפושים אחר מאמן וכפי שהצהיר בתחילה המועמד המוביל שלו הוא מאמן ויטסה, האנק פרייזר. בחיפה אישרו כי אלאך לוחץ על פרייזר להגיע לישראל, ונראה כי בהנחה שהמאמן יעזוב את ויטסה כבר בינואר אז הוא יצטרף לירוקים. אלאך גם מנסה ללחוץ על סוכנו של פרייזר לסגור את העסקה ועד סוף השבוע צפוי לנחות הסוכן, האקים סלימאני, כדי להתחיל בשיחות ראשונות עם אלאך וראשי חיפה. "כבר בהתחלה הצהיר אלאך כי זה המועמד המוביל ולאורך התקופה מתנהלות שיחות, אבל הכול תלוי אם פרייזר אכן יעזוב את ויטסה", אמרו בחיפה.


אלאך. יודע את מי הוא רוצה לראות על הקווים (ערן לוף)

בחיפה אומנם לא מסתירים את הרצון להיפרד מחלק מהזרים, אך בשלב זה לא קיבלו הצעות רלוונטיות עבור אף שחקן. בקיץ לעומת זאת ישנה כוונה לבצע שינויים אבל זה יקרה רק בתיאום עם המאמן החדש שיגיע למועדון. בגזרת הישראלים בחיפה לא מסתירים את העובדה כי יש רצון להתחזק בישראלי בכיר דוגמת ליאור רפאלוב, אך בחיפה הבהירו הבוקר כי השחקן לא יגיע בכל סכום. "לא נשלם סכומי עתק כמו שהיה מקובל בעבר. אנחנו רוצים את רפאלוב, אבל הוא יגיע רק על פי הדרישות הכספיות שלנו".

בינתיים בקבוצה בציפייה אחר הבדיקה של מאור בוזגלו, שהמריא היום להולנד וצפוי להיפגש עם רופא מומחה כדי לעבור פענוח נוסף לפציעה שלו.כפי שפורסם בספורט1. "רוצה לקבל חוות דעת נוספת על הפציעה שלי", אמר הקשר בשדה התעופה. "מאוד מקווה שמדובר בקרע במיניסקוס ולא ברצועה הצולבת". בוזגלו עבר בדיקה נוספת אצל רופא מומחה בסוף השבוע שלא שלל כי השחקן סובל רק מקרע במיניסקוס ולא בקרע ברצועה הצולבת, כפי שנאמר לו בשבוע שעבר.

בתוך כך החליט תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, להעמיד את מכבי חיפה לדין משמעתי  בגין התנהגות בלתי הולמת של אוהדיה במשחק האחרון מול הפועל עכו, לאחר שבדקה ה-91 הושלכה טרופית מיציעי האוהדים הירוקים לעבר השוער רם שטראוס. הקבוצה תעמוד לדין ביום רביעי הקרוב (17:00).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי