אשקלון מתכננת מיני מהפכה בסגל, אג'אי ואיבנצ'יץ' ישוחררו?

מיגל ויטור, יוסיפ איבנצ'יץ'
מיגל ויטור, יוסיפ איבנצ'יץ' | דני מרון

בקבוצה נחושים לבצע מספר שינויים ובהנהלה יעמידו לנעים ("התוצאות שלנו לא טובות, אבל אנחנו משחקים טוב") את כל האמצעים במהלך חלון ההעברות של ינואר. רז מאיר, זגורי, ארבייטמן ודובב גבאי על הכוונת

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון רשמה אמש (ראשון) משחק 11 ברציפות ללא ניצחון לאחר שספגה הפסד כואב 1:0 מול האלופה הפועל באר שבע, משער שהובקע עמוק בתוך תוספת הזמן. אם עד לפני מספר שבועות, הצליחה אשקלון לשמור על פער סביר של חמש-שש נקודות מהקו האדום, הבוקר התקרבו הדרומיים כדי שתי נקודות בלבד, מהמקום ממנו יורדים לליגה השנייה. כעת יצטרכו במועדון לשבור את הראש במטרה לעצור את ההתדרדרות ולמצוא פתרונות להצלת הקבוצה. 


בחמישי הקרוב תארח אשקלון את מ.ס.אשדוד במסגרת סיבוב ח' של הגביע ואחר כך בליגה מצפים לקבוצה שני קרבות גורליים בתחתית, בחוץ מול הפועל עכו ובבית נגד רעננה. "אחרי הפסד כזה כואב וההסתבכות בתחתית, הגביע כרגע לא כל כך מעניין אותנו", אמר המאמן יובל נעים. "ולגבי שני המשחקים הקרובים, אנחנו קודם כל חושבים על איך לקחת שלוש נקודות בכל דרך אפשרית, נגד עכו ורק אחר כך נתפנה להתחיל לחשוב על רעננה", אמר המאמן. "התוצאות שלנו בתקופה האחרונה לא טובות, אבל אנחנו משחקים כדורגל טוב יחסית, לא כמו של קבוצת תחתית. אנחנו לא לוקחים נקודות, קבוצות תחתית התקרבו אלינו מאוד וכנראה יהיה סרט מלחמה כמו שהיה בשנה שעברה", הוסיף נעים.



הנהלת הקבוצה, כבר הודיעה למאמן יובל נעים ועוזרו אלי לוי, כי יועמדו לרשותם כל האמצעים, על מנת לחזק את הקבוצה, במהלך חלון ההעברות, שנפתח רשמית הבוקר. המטרה היא לצרף לפחות שלושה שחקנים, ואולי אף יותר, כדי לזעזע את הסגל הנוכחי ולנסות לצאת מהבור העמוק אליו נקלעה הקבוצה. 
השמות המוזכרים בגזרת החיזוק הישראלי, הם רז מאיר, ישראל זגורי, שלומי ארבייטמן ודובב גבאי, כאשר יעשו מאמצים גדולים מאוד, לצרף לפחות שניים מהרשימה במהלך החלון. שמו של אופיר קריאף גם נמצא ברשימות, אולם התסבוכת החוזית, בה נמצא הקשר, אל מול קבוצתו עירוני קרית שמונה, מונעת בשלב זה את צירופו. 



ישלם את המחיר? איבנצ'י'ץ' (דני מרון) 


בקבוצה, גוברים הקולות הקוראים לשחרר מידית, את צמד החלוצים גודנס אג'אי ויוסיפ איבנצ'יץ', שלא מספקים את הסחורה. אג'אי סוחב פציעה בשרירי הבטן ובקבוצה הוחלט שאם מדובר בפציעה שמצריכה ניתוח והיעדרות ארוכה, הוא ישוחרר, כדי לפנות מקום לזר חדש שיגיע במקומו. איבנצ'יץ' נמצא על הכוונת כבר זמן רב ולאחר שסוכמו כבר כל הפרטים עם החלוץ דויד מנגה, הקרואטי צפוי להיות הראשון שישלם את המחיר וישוחרר. 


איבנצ'יץ' אגב ספג המון ביקורת בסיום המשחק, לאחר שהורחק בצהוב שני ואדום בדקה ה-60, בשל עבירה טפשית שביצע במרכז המגרש. החלוץ, שבניגוד לעונה שעברה, לא מצליח למצוא העונה את הרשת,  הותיר את חבריו להתגונן עם תשעה שחקני שדה בלבד, אל מול המכבש הבאר שבעי שהתגבר, ככל שנקפו דקות המשחק. "זאת הייתה פעולה מטומטמת של שחקן חסר אחריות, שהפקיר את החברים שלו על המגרש", אמרו באשקלון. "לא בטוח שיחד עם איבנצ'יץ', התוצאה הייתה אחרת, אבל בטח היה לנו יותר קל להתגונן עם 11 ולא עם עשרה".


יגיע לעזור? דובב גבאי (דני מרון) 


בתוך כך, 
תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את הפועל אשקלון לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים, שהשליכו כוס שתייה מלאה בסיום המשחק לעבר השופט. בנוסף, הקבוצה עלתה באיחור למחצית השנייה בעקבות חור ברשת שתוקן. הדיון יתקיים ביום רביעי הקרוב (16:00). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי