מוליץ' יישאר בעכו עד סיום העונה, דמראווי עשוי לעזוב

פייסל מוליץ' מול דודי תירם
פייסל מוליץ' מול דודי תירם | צילום: דני מרון

ראשי המועדון הגיעו להבנות עם החלוץ הסרבי, הקשר הבלגי ישוחרר אם יימצא זר טוב יותר. בשלישי המנכ"ל ייפגש עם האוהדים בניסיון להרגיע את הביקורת נגד ההנהלה

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון הגדול בשבת ולאחר יום חופש שקיבלו חזרו הבוקר (שני) שחקני הפועל עכו לאימונים ופתחו בהכנות לקראת משחק גביע המדינה ביום חמישי מול מ.ס כפר קאסם מליגה א'. בקבוצה אומנם מבהירים כי עיקר החשיבות היא הליגה, אך בכל מקרה רוצים לעבור לפחות את השלב הזה בגביע המדינה, בטח מול יריבה נחותה ממנה.

עכו תגיע למשחק ללא הקשרים ברונו איבה וגבי קניקובסקי המוצהבים וללא החלוצים עזאת חלאיילה וסאם אלישע שהושאלו להפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית. בקבוצה ממשיכים לבחון את שני השחקנים הזרים מדרום אפריקה, אך טרם התקבלה החלטה לגביהם.

בעכו מקווים להנחית עוד זרים בשבוע הקרוב ואז לבחור את האופציה הטובה ביותר מבחינתו של הצוות המקצועי. מנכ"ל עכו יניב משולם אמר בנושא: "נביא עוד זרים להיבחן ורק אז נקבל החלטה". בכל מקרה נראה כי החלוץ פייסל מוליץ' יישאר בקבוצה עד תום העונה וזאת לאחר שהגיע להסדר לגבי חוזהו עד לסיום העונה. במועדון מתלבטים לגבי המשך דרכו של הקשר דילן דמראווי שישוחרר אם יימצא זר טוב יותר.

בנושא אחר, ביום שלישי (19:00) ייפגש משולם עם אוהדי הקבוצה באצטדיון. לאחרונה הפכו היחסים בין האוהדים לבין ההנהלה לעכורים בעיקר לאחר שישה הפסדים כאשר האוהדים הפנו אצבע מאשימה כלפי המנהל המקצועי דניאל סטנצ'ו. משולם הזמין את האוהדים כדי לשמוע את טענותיהם ולבקש מהאוהדים שלא להפוך את הטענות לאישיות כלפי גורם ספציפי במועדון.
 

פייסל מוליץ'. הוא נשאר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי