בוקולי צפוי להעביר דו"ח על השחקנים המושאלים

גוסטבו בוקולי
גוסטבו בוקולי | ערן לוף

אלאך מעוניין לבנות את השלד של מכבי חיפה לקראת העונה הבאה ובוחן כבר אופציות כשחבשי ומנחם על הכוונת. בוזגלו יעבור בדיקה בהולנד, רז מאיר מבוקש באשקלון

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחזור לאימונים רק מחר (רביעי) ואז תתחיל את ההכנות לקראת משחק גביע המדינה מול הפועל תל אביב ביום ראשון. בקבוצה מבינים כי אם יש משהו שיכול להציל במעט את העונה, זו ההצלחה בגביע המדינה ולכן המשחק מול האדומים מוגדר בחשיבות עליונה. הירוקים מקווים כי הקבוצה תגיע בסגל מלא יותר ממה שהיה מול הפועל עכו כאשר קאיו וקלאוס, שעברו שבוע החלמה בעקבות פציעותיהם, ינסו לחזור מחר לאימונים מלאים.

עומר דמארי, שאינו סובל מקרע, ימשיך בטיפולים ובקבוצה לא מתכוונים לשלבו מול האדומים אלא לתת לו את האפשרות לחזור בכושר מלא לקראת משחק הליגה הבא מול הפועל רעננה. התלבטות נוספת היא לגבי שילובו של עמית זנטי, שהיה השבוע לראשונה בסגל הקבוצה מול עכו. הקשר טרם חתם על חוזה רשמי, והצדדים עדיין לא חזרו לשוחח ולכן מו אלאך יהיה זה שיכריע בהמשך דרכו של זנטי.

במקביל, אלאך ממשיך בבניית תוכנית לקראת העונה הבאה ופרט לחיפוש אחר מאמן, הוא גם עוקב אחר השחקנים המושאלים של מכבי חיפה כאשר חלק מהם יחזרו לקבוצה כבר בקיץ הקרוב. אלאך מעוניין לבנות שלד שיתבסס על שחקני בית, במיוחד לאור העובדה שחלק מהמושאלים שעזבו את הסגל העונה מצליחים בקבוצות אחרות. 


חושב על העונה הבאה. אלאך (ערן לוף) 

מי שאמון על המעקב הוא גוסטבו בוקולי, שצפוי להעביר בקרוב דו"ח מפורט לאלאך ולאחר מכן תתקבל החלטה מי מהשחקנים יחזור לסגל הירוק לקראת העונה הבאה. בין השאר מדובר בבלם עאיד חבשי והמגן סאן מנחם. המגן רז מאיר, שלא זוכה לדקות מרובות בתקופה האחרונה, מבוקש בהפועל אשקלון, שכבר פנתה למועדון וביקשה לשאול אותו כבר בחודש ינואר. מאיר שיחק בעונה שעברה באשקלון בהצלחה רבה, אבל בקיץ החליט המאמן דאז גיא לוזון להחזירו לסגל הרחב.

בגזרת המאמן ממשיכים לטעון בחיפה כי האנק פרייזר הוא המועמד המוביל והירוקים מחכים להחלטה בנוגע לעתידו במועדון ההולנדי ויטסה ארנהיים. מאור בוזגלו נחת אתמול בהולנד שם ייפגש עם רופא מומחה בכדי לקבל חוות דעת נוספת לגבי הפציעה שלו. גם הקשר וגם במכבי חיפה מקווים לבשורה על כך בוזגלו אינו סובל מקרע ברצועה הצולבת אלא מקרע במיניסקוס. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי