מקלארן: חשבתי שאעבוד שלושה ימים בשבוע, לא במשרה מלאה

ג'ורדי קרויף עם סטיב מקלארן
ג'ורדי קרויף עם סטיב מקלארן | עדי אבישי

האנגלי, שעזב את הצהובים, סיפר לתקשורת האנגלית: "אני רוצה לחזור לאמן, במיוחד אחרי חמישה חודשים בת"א", על שיתוף הפעולה עם קרויף: "הגעתי כדי לשמש כיועץ, חוויתי דברים חדשים"

(גודל טקסט)

"רחוק מהעין, רחוב מהלב, אז חזרתי להיות יותר קרוב", כך הסביר סטיב מקלארן ל"סקיי" מדוע החליט לעזוב את מכבי תל אביב. "אני רוצה לאמן, יש לי מוטיבציה לאמן במיוחד אחרי חמישה חודשים בתל אביב. אני רוצה לחזור לאמן כאן או בחו"ל".

האנגלי בן ה-56 הסביר: "הגעתי לישראל לעזור לג'ורדי קרויף כיועץ. חשבתי שאעבוד שלושה או ארבעה ימים בשבוע, אבל זה הפך למשרה מלאה. בסופו של דבר, שימשתי כעוזרו, העברתי אימונים וישבתי לידו על הספסל.

"זו הייתה חוויה נהדרת. ישראל – ותל אביב במיוחד – מקום מיוחד. מבחינת כדורגל, חוויתי כדורגל אירופי שוב. ליגה אירופית, זכינו בתואר ראשון אחרי שלוש שנים (גביע הטוטו). חוויתי דברים שונים – צוות ספרדי, שיטת משחק ספרדית. היה נהדר ללמוד שוב".

באנגליה קושר שמו של מקלארן בימים האחרונים למשרות הפנויות בשפילד וונסדיי ונוטינגהאם פורסט, בה עבד בעבר. על פי מספר דיווחים, מקלארן אף שוחח עם יו"ר וונסדיי. כזכור, מקלארן עזב בשבוע שעבר את ישראל ובמקומו מינו הצהובים את קרלוס גארסיה. 

החשק חזר. מקלארן (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי