הרכב חסר לסכנין בגביע, חשש לפציעה של אבו סלאח

עלאא אבו סלאח
עלאא אבו סלאח | ערן לוף

רשימת הפצועים של הקבוצה ממשיכה להתארך והבלם הצטרף אל גנטוס, שצפוי לעבור ניתוח באפו. תאמבי צפוי לפתוח כבלם, פלאח החלים וכשיר. אטיץ' הסלובני ממשיך להיבחן. מאמן נס ציונה: "במשחק אחד הכול יכול לקרות"

(גודל טקסט)

בני סכנין ערכה היום (רביעי) את האימון המסכם לקראת המשחק בגביע המדינה מול מוליכת ליגה א' דרום – סקציה נס ציונה. בקבוצה מודעים לקושי רב במשחק, כאשר היריבה לא הפסידה ולו משחק אחד ב-15 מחזורים מאז פתיחת העונה, במיוחד שהמשחק ייערך בנס ציונה.

מעבר לכך, סכנין תגיע למשחק בהרכב חסר במיוחד. רשימת הפצועים הארוכה כוללת את עלאא אבו סלאח, שנפצע במשחק מול מכבי תל אביב והיום יעבור בדיקה מכרעת בכדי למדוד את חומרת פציעתו. כזכור, מרון גנטוס, סובל משבר באפו וככל הנראה צפוי לעבור ניתוח נוסף, מה שמשאיר את הקבוצה עם בלם בכיר אחד – אברהם פאס. מי שצפוי לפתוח במרכז ההגנה לצדו של פאס הוא הקשר סגס תאמבי. 

מבחינה מקצועית מוחמד בדארנה ימשיך בהרכב, כאשר גם החלוץ הצעיר אוסאמה חלאיילה יפתח בהרכב. בנוסף בסכנין מתכוונים לתת מנוחה לקפטן חאלד חלאיילה, פיראס מוגרבי ולחלוץ שלומי אזולאי, שצפויים לפתוח על הספסל. הבלם סארי פלאח ערך אימון מלא וצפוי לפתוח בהרכב. המאמן פליקס נעים המשיך ודיבר על החוליה החזקה מנס ציונה ועל כך שהקבוצה מליגה א' מסוגלת להפתיע. 

בחלק ההתקפי תחסר הקבוצה את עידן שמש, שעבר אתמול בדיקה שקבעה כי אינו סובל מקרע והחלוץ צפוי להיעדר בשבוע הקרוב. מי שצפוי לחזור להרכב הוא ג'אבר עטאא, שהרשים במשחק ההפסד מול הצהובים.

אברהם פאס. הבלם היחידי בסגל (ערן לוף)
אברהם פאס. הבלם היחידי בסגל (ערן לוף)

בנושא אחר, החלוץ הבוסני ברודין אטיץ' ערך אתמול אימון ראשון בקבוצה וימשיך להיבחן עד סוף השבוע.

מן העבר השני נס ציונה מגיעה לאחר שהיא מדורגת במקום הראשון, ועם רצון עז לחזור בקיץ הקרוב לליגה הלאומית. המאמן עופר טלספפה, שהוביל בעבר את קטמון לליגה הלאומית ואף אימן גם בליגה השנייה, בנה תלכיד שרץ מספר שנים ועליו התווסף החלוץ יוסי אסייג שהגיע מהפועל מרמורק. אסייג עצמו נפצע לאחרונה וצפוי לפתוח את המשחק על הספסל. טלספפה אמר לקראת המשחק: "יחסי הכוחות ברורים, אבל במשחק אחד הכול יכול לקרות". בנס ציונה גיחכו נוכח המזג האוויר הסוער שצפוי להיות מחר, כי גם לפני שנתיים סכנין הדיחה את נס ציונה ברבע הגמר בבעיטות הכרעה והחזאים צפו גשם סוער.

הרכב משוערים
בני סכנין: מחמוד קנדיל, מחמוד זבידאת, סארי פלאח, אברהם פאס, וונדרסון, ג'אבר עטאא, סגס תאמבי, אייהב גנאיים, מוחמד בדארנה, ישראל זגורי, אוסאמה חלאיילה.

נס ציונה: עמית שמש, בן סיטלקול, גיא עיני, אסף חקאק, רביד אשר, אופיר חמו, נאור סבג, בן שמעוני, דניאל תרועה, סהר לוי, דניאל בלומנפלד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי