רעננה שוב מחפשת שוער זר, נמני לא ישחק נגד מכבי חיפה

עדי נמני
עדי נמני | אודי ציטיאט

בקבוצה מהשרון מתקשים להנחית את לויטה, קדוש או אלקסלסי, וכעת הקבוצה תפנה לאופציות נוספות. המגן לא יוכל לשחק בליגה נגד הירוקים בשל צבירת כרטיסים צהובים, פושה חזר להתאמן ויוכל לשחק בגביע

(גודל טקסט)

הפועל רעננה מתקשה לצרף שוער ישראלי, לאחר ההחלטה לשחרר את הסלובקי תומאש קושיצקי. הניסיונות להחתמת אוהד לויטה, רן קדוש וגולן אסקסלסי אינם מתקדמים מול קבוצותיהם, שאינן מוכנות לשחרר את שוערי המשנה שלהן.

גם הניסיון להחזרתו של דניאל ליפשיץ', שוער המשנה של מכבי תל אביב, אינו עולה יפה בשל מה שמוגדר " דם רע " בין הצדדים, שהפך לסוג של נתק בין שני המועדונים שהחלה במעבר של ליפשיץ' מרעננה לקריית שלום.

היום (רביעי) עולה שוב נושא החתמת שוער זר לקבוצה, וכבר פועלים לאתר שוער זר חדש במקביל לניסיונות מול שוער ישראלי. במשחק הגביע ביום שישי נגד עירוני רמת השרון ישחק בין הקורות אסף צור.

עדי נמני ישחק נגד רמת השרון בשישי, אך לא יוכל לשחק נגד מכבי חיפה בליגה בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. את משחק הגביע יחמיץ הבלם בן והבה, בשל כרטיסים צהובים. החלוץ הצרפתי, ג'ורדן פושה, שלא שיחק ב-2:2 נגד מכבי נתניה בשל נקע ברגלו חזר להתאמן אתמול, ויחזור לשחק נגד רמת השרון. ההחלטה בנושא חוזהו החדש של אלי בבייב תתקבל בימים הקרובים, וכך גם ההחלטה בנושא החלוץ עמנואל מאיוקה.

אוהד לויטה. לא יצליח לעזוב את חיפה? (ערן לוף)
אוהד לויטה. לא יצליח לעזוב את חיפה? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי