התלבטות במכבי ת"א בנוגע להמשך דרכו של רודריגס

חוסה רודריגס מול עומר לקאו
חוסה רודריגס מול עומר לקאו | ערן לוף

בעקבות יכולתו החלשה בתקופה האחרונה הצהובים נסוגו מכוונתם הברורה להאריך את חוזהו של הספרדי, שנראה ממורמר. גורם במועדון: "ג'ורדי לא מרוצה מהיכולת של הקבוצה. יש שחקנים שיודעים שהם עם רגל בחוץ"

(גודל טקסט)

למרות רצף הניצחונות, במכבי תל אביב ממש לא מרוצים מהיכולת שמפגינה הקבוצה. גורם במועדון אמר: "ג'ורדי לא מרוצה מהיכולת של הקבוצה, אי אפשר להסתיר את זה. הוא מנסה לשנות דווקא בתוך תקופת הניצחונות האחרונים. שחקנים כמו אלירן עטר, טל בן חיים, חוסה רודריגס, יובל שפונגין וארון שוינפלד מוצאים עצמם על הספסל ונראים עם פנים חתומות שמספרות הכל. שחקנים כמו טינו סוון סושיץ' ואיגור פיליפנקה כבר יודעים שהם עם רגל אחת בחוץ". 

רודריגס נראה ממורמר במשחקים האחרונים בעקבות ההידרדרות במעמדו המקצועי. לקשר הספרדי יש חוזה עד סיום העונה, ובצוות המקצועי מתלבטים האם להציע לו חוזה לעונה נוספת. החשש הוא משחזור מקרה רובן מיקאל שהרשים במשחקיו הראשונים בישראל וכמעט חתם על חוזה ארוך טווח לפני שההתלהבות פגה והוא עזב בסיום העונה.

"לא מובן איך שחקנים כמו באטוקיו ואחרים מקבלים מקום בהרכב וכישרון כמו אור דסה שניצל את ההזדמנויות שקיבל נעלם", אמר גורם המעורה במתרחש. גם מעמדו של אופיר דוידזאדה התערער במשחקים האחרונים מאז המעבר למערך של שלושה בלמים.

בנוגע לפעילות בשוק השחקנים, נכון לעכשיו חוץ מגדי קינדה ממ.ס אשדוד ראשי המועדון לא מתכוונים להביא שחקנים שמסיימים חוזה בקיץ הקרוב. על השולחן של המנכ"ל בן מנספורד נמצאים שמותיהם של מרואן קבהא, ליאור רפאלוב, אור אינברום, חנן ממן, עלי מוחמד, אלמוג כהן ושני קשרים אחוריים זרים, אבל כרגע אין עוד החלטה, כמו גם לגבי עתידם של וידאר קיארטנסון ופרדראג ראיקוביץ' שעשויים לעזוב בקיץ. במקביל, דור מיכה אמור לחתום בקרוב על חוזה לחמש שנים והמו"מ עם אבי ריקן על חתימה על חוזה לשלוש שנים מתקדם.

חוסה רודריגס. ממורמר (ערן לוף)
חוסה רודריגס. ממורמר (ערן לוף)

עוזר המאמן החדש קרלוס גרסיה הודה לאוהדים על קבלת הפנים המרגשת. שחקני הקבוצה ואנשי המועדון השתתפו אמש בחתונתו של עומר אצילי, שאמור לשוב למגרשים לקראת סוף חודש פברואר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי