שינוי מדיניות: יואב כץ החליט למלא את מכסת הזרים

יוסיפ איבנצ'יץ'
יוסיפ איבנצ'יץ' | לירון מולדובן

מיטרבסקי ואיבנצ'יץ' קרובים לחתימה בקבוצה של ניר קלינגר, שנערכת למשחק בסיבוב ח של גביע המדינה נגד הפועל פתח תקווה. הבעלים לא מוכן לשלם דמי השאלה עבור שחקנים, ולכן לא יגיע רכש ישראלי

(גודל טקסט)
במהלך השנים האחרונות ובקיץ, הצהיר הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, כי אינו מעוניין לצרף שישה זרים לקבוצתו והמקסימום שהנחה את הצוות המקצועי לצרף זה חמישה זרים.


אך נראה כי הרצון להישאר בצמרת הגבוהה, והעובדה כי הקבוצה אינה מצליחה למצוא רכש ישראלי ראוי, תשנה את הגישה של הבעלים בפרט ושל המועדון בכלל. הזר הנוסף שכבר סיכם את תנאיו ויחתום בסוף השבוע הוא, הבלם ריסטו מיטרבסקי. האחרון כבר נבחן במשך שבועיים, הרשים את הצוות המקצועי וצפוי לחתום רשמית עד סוף השבוע.



בנוסף רצה המאמן ניר קלינגר לצרף שחקן התקפה ישראלי, אבל לאחרונה התברר לו כי כל שחקן שאותו רצה יגיע רק עבור דמי השאלה וזה לא מקובל על ידי כץ. לכן בחיפה החלו לחפש אופציה של שחקן זר, כשהמועמד המועדף להצטרף הוא חלוץ הפועל אשקלון יוסיפ איבנצ'יץ'. האחרון כבש העונה שלושה שערים, אך לא נמצא בתוכניות המקצועיות של אשקלון. בחיפה כבר שוחחו עם השחקן ונציגו ורוב פרטי העסקה סוכמו. איבנצ'יץ' צפוי להיות הזר השישי של הפועל חיפה עד לסיום העונה: "מדובר בדברים קטנים שניתנים לסגירה", אמרו בסביבתו של השחקן.


איבנצ'יץ'
איבנצ'יץ' (לירון מולדובן)


בינתיים הקבוצה ערכה הבוקר אימון מסכם לקראת משחק גביע המדינה מחר מול הפועל פתח תקווה. מדובר בקרב פיקנטי בין חיפה לבין מאמנה בעונה שעברה דני גולן, שמאמן היום את פתח תקווה.


גל צרויה: "הפועל חיפה אחת הקבוצות הטובות בארץ"

בהפועל פתח תקווה מודעים לעובדה כי למרות שהם נמצאים במגמת שיפור לאחרונה עדיין ההגרלה זימנה להם את אחת הקבוצות הלוהטות בישראל. האופטימיות מגיעה לאחר שפתח תקווה ניצחה לפני שבועיים בליגה את הפועל תל אביב כאשר גם אז יחסי הכוחות הלכו לתל אביבים.


חלוץ הקבוצה גל צרויה אמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים להמשיך את היכולת הטובה של הליגה לגביע המדינה. על הנייר יהיה לנו קשה ואנחנו משחקים מול אחת הקבוצות הטובות בארץ אבל אנחנו באים לעבוד קשה ורוצים לעלות לשלב הבא".


דני גולן. פוגש את האקסית (אודי ציטיאט)
דני גולן. פוגש את האקסית (אודי ציטיאט)


הרכבים משוערים

הפועל חיפה: רן קדוש, דור מלול, גבריאל תאמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, רוסלן ברסקי, ראסמוס סיוסדטט, לירן סרדל, חנן ממן (מקסים פלקושצ'נקו), ראדו גינסארי ואלון תורג'מן.


הפועל פ"ת: רובי לבקוביץ', עומר ורד, איציק כהן, דניאל כהן, חיים איצרין, עמירן שקלים, גל קולני, נס זמיר (שלומי חנוכה), ברנקו מיכאילוביץ', אדריאן רוצ'ט, גל צרויה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי