ברק בכר: מחכים לתוצאות הבדיקה של מיגל ויטור, יש לנו שנה מאתגרת

ברק בכר
ברק בכר | הפועל באר שבע, אתר רשמי

מאמן הפועל באר שבע התייחס לפציעת הבלם: "כבר הוכחנו שלכל שחקן יש תחליף בסגל שלנו", על משחק הגביע מול אחי נצרת אמר: "הם ברמת ליגת העל, יהיה לנו קשה מול הצפיפות". ביטון: "המגרש שלהם קשה"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק מול אחי נצרת בסיבוב ח' בגביע המדינה (שבת, 20:30).

בצל הפציעה החוזרת של מיגל ויטור והפגיעות הקטנות מהן סובלים החלוצים טוני וואקמה ובן שהר, תנסה האלופה להימנע ממבוכה מול הקבוצה מהליגה הלאומית ולעשות עוד צעד לעבר זכייה בתואר היוקרתי.

ברק בכר התייצב למסיבת העיתונאים ואמר: "חיסורים זה משהו שאנחנו נאבקים איתו כל השנה, זה לא חדש לנו. זה משחק מאוד קשה, זה המשחק הכי חשוב חוץ מאירופה כי אי אפשר לתקן. אחי נצרת זו קבוצת צמרת בלאומית, אנחנו באים בשיא הרצינות. המגרש לא במיטבו, מאוד ביתי וקשה. אם נחשוב שזה יהיה פשוט אז נהיה בבעיה".

הליגה: "הליגה השנה קשה, והקבוצות הצמרת מתקשות מול קבוצתו התחתית. אחי נצרת מזכירה את קבוצות ליגת העל, ומול הצפיפות יהיה לנו קשה. היו לנו קושי מול קבוצות שצופפו ונחשוב על פתרונות".

ברק בכר. מה יעשה בלי ויטור? (מאיר אבן חיים)
ברק בכר. מה יעשה בלי ויטור? (מאיר אבן חיים)

הפציעה של ויטור: "אני לא רוצה לומר סתם דברים באוויר, נחכה לראות מה תוצאות הבדיקה. לכל שחקן יש תחליף בסגל העמוק שלנו, וכבר זאת הוכחנו בעבר".

הבעיות בסגל: "לא ציפינו שיהיה קל השנה. אמרנו שזו תהיה שנה מאתגרת. אנחנו במקום ראשון ונדאג שנמשיך להיות תלויים בעצמנו. יש שחקנים פצועים, אבל נעמיד הרכב מספיק טוב וראוי כדי שנציג משחק טוב".

ההדחה משנה שעברה: "זו כבר היסטוריה. גביע זה תואר חשוב. בשנתיים של בקבוצה לא זכיתי בגביע ולכן זה משחק חשוב עבורי. במשחק כזה אי אפשר לתקן ונעשה הכל כדי לא להיות מודחים בסיבוב הראשון".

ברק בכר.
ברק בכר. "לא ציפינו שיהיה קל השנה" (אודי ציטיאט)

על מיחאי קוהוט: "זה הכל עניין מקצועי. יכול להיות שמשחק הבא הוא ישחק ויכול להיות שלא. כל שחקן צריך להוכיח את עצמו, ואורן ביטון הוכיח שמגיע לו להיות בהרכב רגע".

הפנייה מההתאחדות: "אין לי מושג במה מדובר".

מיחאי קורהוט. איבד את המקום בהרכב (אריאל שלום)
מיחאי קורהוט. איבד את המקום בהרכב (אריאל שלום)

אורן ביטון אמר יכולתו במגרש: "אני עובד קשה באימונים. גם שאני עולה לשחק אני עובד קשה בשביל זה, ויש מאמן שקובע את ההרכב לא אני".

אחי נצרת: "זו קבוצה מאוד טובה. כל שנה היא נאבקת בצמרת. לא רק שהמגרש קשה וביתי, אנחנו באים בשיא הרצינות כדי לעשות את הכי טוב מבחינתנו".

ההתאקלמות בבאר שבע: "התחלתי לא טוב את העונה עם הפציעה. זה היה חוסר מזל. לאט לאט השתקמתי עם הצוות הרפואי שלנו, ואני חוזר לעצמי".

אורן ביטון. עובד קשה (דני מרון)
אורן ביטון. עובד קשה (דני מרון)

לחץ מול הקבוצות הקטנות: "זה לא שיש לחץ, פשוט יש משחקים שלא הכל הולך טוב. אנחנו לא מוותרים, ובכל משחק נותנים הכל כדי להשיג את הניצחון".

הפן ההגנתי: "אני צריך לשפר הרבה דברים, ואני עוד רוצה להשתפר. יכול להיות שהמשחק ההתקפי שלי יותר טוב מההגנתי, אבל אני עובד על זה".

על הפועל חיפה: "אין לי מה להוכיח להם".

אורן ביטון.
אורן ביטון. "יש עוד מה לשפר" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי