שחר ומור הגיעו ללונדון, בוזגלו: "מרגיש שזו המשפחה שלי"

שחר ובוזגלו
שחר ובוזגלו | טוויטר

נשיא מכבי חיפה וסגנו הפתיעו את הקשר הנמצא בהתאוששות אחרי הניתוח בברכו: "תודה על הדאגה והמסירות ולאוהדי הקבוצה הנפלאים על העידוד והברכות"

(גודל טקסט)

קשר מכבי חיפה, מאור בוזגלו, עבר אתמול בלונדון את הניתוח ברגלו וצפוי להישאר בימים הקרובים בבירת אנגליה לפני שיחזור להמשך שיקום בישראל. בוזגלו שיתף את אוהדי הקבוצה ומעריציו בפוסט מרגש באינסטגרם בו אמר: "החלק הקל מאחוריי, עכשיו מתחילה העבודה המאתגרת". בהפתעה גמורה נכנסו היום לחדרו של בוזגלו בבית החולים, נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר וסגנו עוזי מור, וריגשו את הקשר המתאושש.


הירוקים לא מתכוונים בשלב הזה לצרף ישראלי בכיר במקומו. "אני אחרי ניתוח. כרגע בהתאוששות, מאוד אופטימי. בקרוב אחזור לארץ ואתחיל בכוחות חדשים את השיקום. תודה לאנשי מכבי חיפה על הדאגה והמסירות ולאוהדי הקבוצה הנפלאים על העידוד והברכות, נתראה בארץ", הוסיף מאור בוזגלו.

 


אחרי ניתוח.. בהתאוששות.. תשוש ומעורפל, בלונדון הקרה ופתאום ללא הודעה מוקדמת נכנסים יענקלה ועוזי מור בחיוך גדול וחיבוק. הרגע שאני מרגיש שזו המשפחה שלי, הבית שלי pic.twitter.com/nQaSfkUmMi

— Maor Buzaglo (@MaorBuzaglo11) 5 בינואר 2018




גם יעקב בוזגלו, אביו של הקשר, העלה פוסט לפייסבוק והודה למכבי חיפה: "משפחת הבוזגלו'ס מודה למועדון ענק מכבי חיפה . היחס, הדאגה, הליווי, התמיכה והחום תענוג תענוג תענוג  מסתבר שגם להיפצע צריך לדעת איפה. מועדון כדורגל זה לא רק אליפויות , זה לא רק מקום באירופה , זה לא רק ניצחונות. בראש ובראשונה זה יחס לכדורגלן . ברגעים קשים נמדד מועדון, כן היום מכבי חיפה ברגע הכי קשה מבחינתה. עומדת ומעמידה את כל הכלים האפשריים למאור וזה רק מגביר בתוכנו את הרצון להחזיר ומאור יחזיר בגדול".





בקרוב תיערך פגישה בין אביו של השחקן לבין ראשי הקבוצה בה ידונו הצדדים על עתידו של השחקן בחיפה. "מאור כבר הוכיח בעבר שהוא חזק מבחינה מנטאלית ואין לנו ספק שהוא יעבור גם את זה" אמרו במועדון. השחקן הישראלי שהכי מעניין את אנשי חיפה הוא קשר מאריבור, מרואן קבהא. כפי שפורסם אתמול בספורט1, הירוקים הצטרפו למאבק בצוותא עם מכבי תל אביב והפועל באר שבע. בחיפה לא מתכוונים להציע לשחקן סכומי עתק אך כן מתכוונים להציע חוזה ארוך טווח.


גם כשירותם של הזרים קאיו וקלאוס לא ברור וזאת לאחר שהשניים חזרו משבוע החלמה במרכז לרפואת ספורט. השחקנים הופתעו אתמול מהגעתם של כ-30 אוהדים לאימון הקבוצה שפוצצו את האימון מספר דקות לסיומו. "אנחנו מאוד אוהבים ומעריכים את הקהל שלנו והיינו מאוד רוצים לשמח אותו, אבל דווקא בימים הקשים האלה היינו מצפים ליותר תמיכה ולאו דווקא קריאות גנאי" אמר שחקן בחיפה.


 

החלק הקל מאחוריי, עכשיו מתחילה העבודה המאתגרת #BackSoon

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on




בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת משחק גביע המדינה ביום ראשון מול הפועל תל אביב. הצוות המקצועי לא תרגל אתמול (חמישי) את ההרכב, אבל נראה כי צפויים מספר שינויים בעיקר בשל העובדה כי ביום רביעי מצפה לקבוצה משחק ליגה משמעותי מול הפועל רעננה. 



הירוקים יודעים כי הפסד מול רעננה יסבך אותם משמעותית בתחתית הליגה. "אנחנו לקראת שבוע מכריע עם משחק בגביע ממנו אין דרך חזרה ומשחק ליגה מאוד חשוב" אמרו במועדון. בכל מקרה הקשר גאורגי קוסטדינוב והחלוץ עומר דמארי פצועים ולא יהיו חלק מהסגל למשחק ביום ראשון. 





אוהדי מכבי חיפה. השחקנים מבקשים תמיכה (ערן לוף)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי