קלינגר כועס: "ההחמצות כאלה לא מתקבלות, ניתן על זה את הדעת"

אלון תורג'מן וניר קלינגר
אלון תורג'מן וניר קלינגר | עדי אבישי

למרות ה-1:2 על הפועל פ"ת והעלייה לשמינית גמר הגביע, מאמן הפועל חיפה לא רגוע. מיטרבסקי יהיה בסגל מול בית"ר. ניסיון אחרון להחתים את יובנצ'יץ

(גודל טקסט)

הפועל חיפה אמנם העפילה אתמול (חמישי) לשלב הבא בגביע המדינה אחרי 1:2 הפועל פתח תקווה, אבל במועדון יצאו מהמשחק הזה ברגשות מעורבים. בצוות המקצועי שרר כעס על החלק ההתקפי שהיו צריכים לנצל את המצבים שהיו לקבוצה בעיקר במחצית הראשונה. גם המאמן, ניר קלינגר, התייחס לכך ואמר : "היו לנו מספר מצבים של 100 אחוז, ההחמצות כאלה לא מתקבלות ונצטרך לתת על זה את הדעת".


מצד שני בחיפה כבר חושבים על הליגה ועל המשחק החשוב ביום שני מול בית"ר ירושלים. החלוץ עדן בן בסט לא היה בסגל בכדי לשמור אותו לליגה ואילו דור מלול וחנן ממן שעלו למשחק מעט פצועים הוחלפו במהלך המחצית השנייה.





בינתיים בקבוצה ממשיכים לחשוב על מועד ההעברות הקרוב. הבלם המקדוני ריקו מיטרבסקי חתם רשמית אך במועדון ממתינים לשחרור הבינלאומי שצפוי להגיע ביומיים הקרובים והמקדוני צפוי להיות בסגל הקבוצה כבר במשחק מול בית"ר.


בנוסף בחיפה רוצים להשלים את העסקה של החלוץ ג'וסף יובנצ'יץ שצפוי לקבל שחרור מהפועל אשקלון. בקבוצה הדרומית הודיעו כי החלוץ ישוחרר רק במידה שיגיע שחקן זר אחר. גורם המקורב לעסקה אמר: "התנאים בין השחקן להפועל חיפה סוכמו וכעת מחכים לשחרור של אשקלון".


מאידך בחיפה צפויים לקבל החלטה בסוף השבוע על עתידו של השוער רן קדוש שמבוקש בהפועל רעננה. בשלב זה הנטייה להשאיר אותו בקבוצה אך לא מן הנמנע כי הרצון של השוער להתקדם ולהפוך לשוער ראשון בקבוצה אחרת בליגת העל יכריע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי