הפסד מול קריית שמונה עלול לעלות לשרון מימר בתפקידו

שרון מימר
שרון מימר | אודי ציטיאט

מעמדו של מאמן מכבי פ"ת התערער משמעותית לאחר שהודח מהגביע על ידי הפועל כפ"ס מהלאומית. האוהדים פנו לאבי לוזון ודרשו זעזוע, בהמשך המתינו מחוץ לאצטדיון וקראו לו להתפטר. דנינו שנפצע ייעדר לפחות חודשיים

(גודל טקסט)

לא שקט במכבי פתח תקווה. אוהדי ואנשי הקבוצה מאוד לא אהבו את ההפסד של הקבוצה להפועל כפר סבא מהלאומית אחרי דו קרב פנדלים ומעמדו של מאמן הקבוצה, שרון מימר, מעורער מתמיד. לאחר ההדחה מספר אוהדים המתינו למאמן מחוץ לאצטדיון כדי למחות ולדרוש את פיטוריו.

מתחת לפני השטח ולאור המשחק – ובמיוחד מרגע הוצאתו של מנור סולומון – ספג המאמן קריאות להתפטר, כאשר גם היו"ר, אבי לוזון, נראה לא נינוח ולא אהב את החילוף של הקשר הצעיר. כזכור, שינו זוארץ סיפר בראיון אמש לתוכנית הספורט של 103 כי המאמן ימשיך בתפקידו עד תום העונה, אך ייתכן שדברים הולכים להשתנות. בסביבת המועדון מעריכים שהפסד לקריית שמונה במחזור הליגה הקרוב עלול להוביל לסיום דרכו של המאמן בקבוצה.

האוהדים פנו לאבי לוזון ובאו בטענות על מצב הקבוצה וביקשו  זעזוע, כאשר למרות שבמכבי פ"ת לא תיכננו לערוך שינויים ואף החלו במסע חיזוק עם תחילת חלון העברות, ההדחה הכואבת עשויה לתת את אותותיה. גורם בכיר במועדון הבהיר: "כרגע הוא מאמן הקבוצה".

אז נכון לרגע זה, בקבוצה לא החליטו האם לפטר את המאמן והנהלת המועדון צפויה לעשות חושבים. מעידה נוספת במחזור הקרוב ככל הנראה תוביל לזעזוע. כך או כך נראה כי בקבוצה לא יעמדו בדרכו של המאמן אם זה יחליט להתפטר מיוזמתו.


האוהדים נגד מימר, דרשו מלוזון לבצע זעזוע (אודי ציטיאט)

במכבי פתח תקווה גם התאכזבו לגלות שהבלם עומר דנינו, שרק לאחרונה שב מפציעה ארוכה, סובל מפריקה מלאה של עצם הבריח וייעדר לפחות כחודשיים.

מן העבר השני, מסאי דגו, מאמן הפועל כפר סבא המאושר, סיכם: "עברנו לשחק עם שלושה בלמים, אבל ידענו שפ"ת קצת בלחץ וחיכינו מאחורה. יש כאן חבר'ה שאני נהנה לאמן, הם גברים ואני מוריד בפניהם את הכובע. מקווה שנמשיך ככה גם בליגה".

שיתוף הצעירים: "הם מראים לי שהם רוצים את הצ'אנס, נתתי להם אותו והם לקחו. יש פה עוד חבר'ה שלא שיחקו ומגיע להם. צריך לראות את זה באימונים, יש כאן חבר'ה בלי אגו שרוצים להצליח ואני פה בשבילם כמו שהם בשבילי".

המשך הדרך בגביע: "רציתי לקבל קבוצה מליגת העל לפני הסיבוב הזה וגם עכשיו אני רוצה. טדי, הפועל ב"ש, מכבי ת"א, רוצים ליהנות מהגביע. מה שיבוא נתכונן בהתאם".


רוצה קבוצה גדולה בשלב הבא. דגו (אודי ציטיאט)

דגו חוגג עם וייצמן (אודי ציטיאט)

מלאים בבוץ ומאושרים עד הגג. שחקני הפועל כפר סבא (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי