צמח צפוי לפתוח, בן זקן: "היסטורית, הקהל של בית"ר תמיד יודע לתמוך בקבוצה"

בני בן זקן
בני בן זקן | דני מרון

הקשר תורגל ב-11, מאמן הירושלמים דיבר לקראת המשחק הקריטי נגד הפועל חיפה: "זה לגמרי שונה מהגביע". וארן, שימשיך לקבל קרדיט לצידו של שכטר, דיבר על מחאת הקהל: "אנחנו שחקנים ומתרכזים בכדורגל"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים העפילה לשלב הבא בגביע המדינה ביום חמישי האחרון לאחר 1:2 על הפועל ראשון לציון, והתפנתה לקראת משחק הליגה הקשה מול הפועל חיפה.

הבוקר (ראשון) הקבוצה מעיר הבירה פתחה את מסיבת העיתונאים לקראת משחק הצמרת, והמאמן בני בן זקן התייצב אל מול המיקרופונים ואמר: "נשחק נגד קבוצה מצוינת שבמונמנטום טוב. אין ספק שאנחנו הולכים למשחק לא פשוט אבל מבחינתנו זה חשוב מאוד ונעשה את המקסימום כדי לצאת עם תוצאה רצויה".

הביקורות על היכולת: "אני בדר"כ משתדל לא לקחת דברים באופן אישי. התקשינו בגביע כמו יתר הקבוצות, החשיבות לעבור היא בסוף המכרעת ואנחנו יכולים להיות גאים שעברנו שלב בגביע וצברנו הרבה נקודות".

בן זקן
בן זקן. משחק עונה בשבילו (דני מרון)

הקהל: "אמרתי כבר בנושא מיצינו את השאלות והתשובות. ממשיכים הלאה. אני חושב שמבחינת כמות והאווירה שהקהל נותן – היסטורית ידוע שהקהל מאוד דומיננטי ותומך וזה שהם מגיעים עד לסמי עופר זה מעיד. מקווה שנוכל לשמח אותם שם".

הפועל חיפה: "אני חושב שבמשחק הזה אין פייבוריטית. בכל משחק יכולה להיות כל תוצאה. שתי הקבוצות צובורת נקודות בקצב טוב".


הרחקת סאבו:
"בכל הדברים שהם נושאים אישיים פר שחקן, ידובר במקומות שלא מול התקשורת".

אוהדי בית
אוהדי בית"ר. יידעו להמשיך לתמוך? (דני מרון)

אנתוני וארן דיבר גם הוא: אני משחק ועוזר לקבוצה. יש לי יותר ביטחון ובינתיים הכל בסדר. ליגה זה אחר לגמרי מהגביע. אנחנו מוכנים לזה ואני מקווה שננצח, אנחנו עובדים באימונים. משחק לא פשוט אבל יש לנו סגל טוב ואני סומך על כל השחקנים שנמצאים פה, עובדים באימונים ולא תהיה בעיה".

הקהל: "כבר עניתי על זה. אנחנו שחקנים ומתרכזים בכדורגל. יש לנו מאמן ואנחנו מקשיבים לו ועושים מה שצריך באימונים".

הרכב משוער: בוריס קליימן, עופר ורטה, טל כחילה, מיקי סירושטיין, מרסל הייסטר, קלאודמיר, אנטואן קונטה, ציון צמח (ז'אורז'יניו), חן עזרא, אנתוני וארן, איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי