התקדמות משמעותית במו"מ בין מכבי פתח תקווה לעומר דמארי

שינו זוארץ
שינו זוארץ | אודי ציטיאט

הבעלים שינו זוארץ אישר את הפרטים בראיון ל-103FM: "יש התקרבות בנושאים הכספיים. אנחנו רוצים אותו והוא אותנו". כל מה שנותר על מנת להשלים את העסקה הוא אישורה של מכבי חיפה

(גודל טקסט)
"אנחנו חייבים למצוא חלוץ במהרה ועומר דמארי הוא האופציה היחידה שלנו משום שלא נביא חלוץ זר שלא מכיר את הכדורגל הישראלי וניפול איתו", כך אמר שינו זוארץ, הבעלים של מכבי פתח תקווה, ל-103FM. זוארץ חשף: "התקדמנו בנושאים הכספיים מול דמארי. אנחנו מאוד רוצים והוא אותנו". כתבנו תומר חבז מציין כי נרשמה התקדמות משמעותית במו"מ בין מכבי פתח תקווה לחלוץ והצדדים מאמינים שיצליחו להגיע לעמק השווה. מה שנותר כעת על מנת להשלים את העסקה הוא אישורה של מכבי חיפה.




זוארץ התייחס לתקרית החילוף של מנור סולומון במשחק במסגרת סיבוב ח' בגביע מול הפועל כפר סבא מהלאומית (המלאבסים נוצחו 4:2 בפנדלים) שעוררו זעם רב ביציעים וכן בקרב הנהלת הקבוצה: "נכון מאוד כעסנו שמימר הוציא את סולומון. במצב של 0:0 אתה מוציא את הכלי ההתקפי הכי טוב שלך ועוד מול קבוצה מהלאומית? לא ברור. שאלנו את מימר והוא הסביר שסולומון לא הצליח לדעתו לבוא לידי ביטוי במגרש הבוצי. זה רק לא כל כך הצליח לו".





על מעמדו של מימר: "כל עוד זה תלוי בי מימר לא הולך לשום מקום. זה אומר שאם הוא ילך זה יהיה רק אם יגיע מיוזמתו. מה עם אבי לוזון? אני ואבי לוזון זה אותו קול. אגב, לעולם לא היה בתקופתי מצב שמאמן פוטר ממכבי פתח תקווה כי לא היינו מרוצים מחילופים שלו. גם לעולם לא התערבנו למאמן בהרכבים ולא נתערב בעתיד".



דמארי. מבחינת מכבי פ"ת הוא האופציה היחידה (ערן לוף)


על משחק הליגה הקרוב: "אנחנו במצב הכי נמוך מבחינת אנרגיות כרגע. להפסיד לקבוצה מהליגה הלאומית, להיות מודח בגביע בפנדלים, זה ממש מבאס. אבל אנחנו חייבים להתאפס, להרים את עצמנו ולבוא לנצח בקריית שמונה. המשחק הזה הוא מבחינתנו מלחמת עולם"


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי