מאמץ בהפועל חיפה לצרף את איבנצ'יץ' ביומיים הקרובים

יוסיפ איבנצ'יץ'
יוסיפ איבנצ'יץ' | לירון מולדובן

במועדון מאוכזבים מההפסד הביתי, אך מקווים להשלים את צירופו של חלוץ אשקלון לקראת המפגש מול הפועל באר שבע. כץ: "ממן יישאר בהפועל חיפה, גם שיימן". קדוש לא יעזוב להפועל רעננה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אכזבה קשה בהפועל חיפה לאחר ההפסד הביתי אמש (שני) מול בית"ר ירושלים. בקבוצה בעיקר הביעו אכזבה על כך שהירושלמים לא סיכנו את שערו של ארנסטס שטקוס ואילו האדומים שחורים הגיעו למספיק מצבים כדי להכריע את המשחק. ניר קלינגר התייחס לכך בסיום: "המשחק היה בשליטה שלנו, ניסינו לשחק מסודר. דחקנו את בית"ר לפינה והם עשו לנו שער משום מקום. זה השפיע עלינו פסיכולוגית, אבל במחצית השנייה עלינו לכר הדשא עם אנרגיות טובות וגם כשספגנו את השני המשכנו לנסות. אנחנו מחמיצים יותר מדי, הפעולה האחרונה נעשית באי שקט וחבל. אנחנו לא מורידים את הראש, להפך. לפעמים אתה עוקץ ולפעמים נעקץ".


בהפועל חיפה בכל זאת כבר מסתכלים קדימה לקראת משחק החוץ מול הפועל באר שבע ביום ראשון ועד אז מקווים להחתים שחקן התקפה נוסף, להאריך את חוזהו של חנן ממן. בגזרת החיזוק, בקבוצה מעוניינים להשלים את העברתו של חלוץ הפועל אשקלון יוסיפ איבנצ'יץ' כשהתנאים מול השחקן כבר סוכמו וכל מה שמפריד בין השלמת העסקה היא ההסכמה של אשקלון.

 



כפי שפורסם בספורט1, בניגוד לרצון מתחילת העונה להישאר רק עם חמישה זרים, כעת שונתה המדיניות והקבוצה צפויה לסיים את המחצית השנייה של העונה עם שישה זרים. קלינגר הסביר: "אנחנו עושים את כל המאמצים לצרף שחקנים, רצינו שזה יקרה כבר היום. ינואר הוא לא שוק שאפשר למצוא מציאות גדולות. היינו צריכים עוד כלי בחלק הקדמי. אני מקווה שבתוך יומיים זה יסתדר ונמשיך קדימה. למעט הדברים המקצועיים אין לי טענות. אני מחפש שחקן שמתאים לנו".



החיזוק הבא? איבנצ'יץ' (לירון מולדובן) 


יואב כץ נחת אתמול בישראל וינסה לסגור את הפרטים. כץ התייחס להפסד ואמר: "ביתר שלטו עד שקיבלנו את הגול. היינו צריכים להתחיל את המשחק מהדקה הראשונה כמו שהתחלנו בדקה ה-35, עד השער היינו לא מספיק אגרסיביים ושילמנו ביוקר. אני מקווה שמול הפועל באר שבע נשחק כמו מאותה דקה שבה ספגנו. הדי אן איי של הקבוצה שלנו לא הופיע בזמן הזה. רכש? אנחנו מקווים שנמצא, ניר עובד על זה יום לילה, אבל זו לא ערובה להצלחה". על עתידו של ממן: "חנן יישאר בהפועל חיפה, גם שמואל שיימן ימשיך". המגן עצמו אמר לאחר המשחק: "בית"ר כמעט לא הגיעה למצבים, השער שספגנו במחצית השנייה מאוד מאכזב. לא הורדנו את הראש והמשכנו להילחם".


עוד בגזרת חודש ינואר, השוער רן קדוש יישאר בסגל עד לסיום העונה. לאחרונה הביע השוער רצון לעזור להפועל רעננה אך בחיפה דרשו פיצוי כספי אותו הקבוצה מהשרון לא רצתה לשלם וקדוש יישאר בכרמל. בנושא אחר, בדקה ה-16 של המשחק עמדו גם הקהל החיפאי וגם הקהל של בית"ר ירושלים והריעו לזכרו של רובי שפירא כאשר מלאו 16 שנים למותו. לפני המשחק פנו במשפחת שפירא לראשי 'לה פמיליה', שיכבדו את זכרו של רובי שפירא ואוהדי בית"ר נענו לפנייה.



יישאר? ממן (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי