דמארי הביע רצון לעזוב, מכבי חיפה הסכימה לשחררו

עומר דמארי
עומר דמארי | אריאל שלום

נציגי החלוץ שוחחו עם ראשי המועדון והביעו נכונות לעזוב באופן מיידי, אך הובהר להם: "לא נממן חוזה של שחקן בקבוצה אחרת". ורמוט יישאר, בקבוצה סיפרו: "ניצחון על רעננה יביא לשקט לקראת מכבי ת"א"

(גודל טקסט)

במכבי חיפה מקווים כי הניצחון והעפלה לשלב הבא בגביע המדינה תוביל לשינוי באווירה בדרך לניצחון שני ברציפות בכול המסגרות, לקראת המפגש מול הפועל רעננה (רביעי, 20:15, ספורט1). בקבוצה מודעים לכך שאין להם יותר מדי זמן להכין את הקבוצה אחרי המפגש בגביע, והיום הירוקים יערכו אימון מסכם בו הצוות המקצועי יתרגל את ההרכב לקראת רעננה. רוב מאס ואיתי מרדכי לא צפויים לערוך שינויים רבים מההרכב שפתח מול הפועל תל אביב ובמועדון סיפרו: "ניצחון על רעננה יביא שקט לקראת מפגש הגביע בשמינית הגמר מול מכבי תל אביב".

בנושא אחר, נציגיו של החלוץ עומר דמארי שוחחו אתמול עם ראשי המועדון והביעו רצון לעזוב את הירוקים כבר בחודש ינואר. כפי שפורסם בספורט1, החלוץ מחזיק בהצעה ממכבי פתח תקווה והיה שמח לחזור למלאבסים. בקבוצה אישרו את המהלך והתנו את המעבר בכך שהחלוץ יוותר על חוזהו בקבוצה. "כפי שאמרנו תמיד אין לנו כוונה לעמוד בדרכו של אף שחקן ולא של דמארי, אבל לבטח אנחנו לא נממן חוזה של אף שחקן בקבוצה אחרת".

החלוץ עצמו טרם קיבל החלטה סופית בנושא. מאידך מי שזכה להתעניינות לאחרונה וצפוי להישאר הוא גילי ורמוט. במכבי חיפה עדיין מאמינים כי הקשר יכול להיות גורם משמעותי בהצלחת הקבוצה ומאידך גם הקשר אינו מחזיק בהצעה כספית טובה יותר מזו של הירוקים. כזכור לפני חודשיים חתם הקשר רשמית על חוזה חדש גם לעונה הבאה.

בדרך למלאבס? דמארי (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי