בנבנישתי: עברתי תקופות לא פשוטות, מאושר שזה נכנס

סער בנבנישתי
סער בנבנישתי | מאור אלקסלסי

אשקלון שברה רצף בן 11 משחקים ללא ניצחון, וכובש השער מול עכו שחרר אנחת רווחה: "ניצחון חשוב, יש לי מקום בליגה הזו". תקווה להשלים את חזרתו של מנגה. איילה: "אם ננצח את רעננה, נוכל לכוון גבוה"

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון שברה רצף שלילי של 11 משחקי ליגה ללא ניצחון, לאחר שחזרה אמש (שני) עם שלוש נקודות מקרב התחתית בעכו מול אחת היריבות הישירות שלה במאבק ההישרדות בתחתית. הרבה מאוד לחץ השתחרר בקבוצה של המאמן יובל נעים, שסחב על גבו גם את חוסר ההצלחה בליגה וגם את ההדחה מהגביע בשבוע שעבר. באשקלון ידעו שהמשחק בעכו הוא אחד המשחקים הכי משמעותיים לקבוצה שרק רוצה להישאר בליגה ואחרי שבוע לא פשוט הצליחו האשקלונים במשימתם וכעת הראש של אנשי המועדון בקרב התחתית הבא מול הפועל רעננה.

הניצחון לא סנוור אף אחד מאנשי המועדון ובאשקלון ממשיכים לחפש שקני רכש בנרות, כדי להתחזק במהלך חלון ההעברות. בקבוצה מקווים לסגור סופית את העברתו של החלוץ דובב גבאי, מבני יהודה, שסיכם עקרונית את תנאיו וצריך להודיע לראשי אשקלון, על החלטתו הסופית. שלומי ארבייטמן חזק על הכוונת ובקבוצה ממתינים להתפתחויות גם בנוגע לרז מאיר ממכבי חיפה, שביקש להשתחרר מהירוקים, אך טרם נענה. בגזרת הזרים, סוכמו פרטיו של החלוץ דוד מנגה, אולם מה שמונע את החתמתו באופן רשמי היא העובדה שטרם השיג שחרור מקבוצתו הנוכחית זירה האזרבייג'אנית.

הניצחון אמש הושג בעזרת שער דרמטי של סער בנבנישתי, בדקה ה-88, לאחר שהקשר נכנס כמחליף רק בדקה ה-76. "כבר בזמן הבעיטה של רודי חדד, הרגשתי שהכדור יכול להגיע אליי והתחלתי לעשות תנועה לכיוון השוער", סיפר בנבנישתי, את מה שהתרחש בהתקפה שהביאה לשער הניצחון. "לשמחתי הכדור נהדף לכיוון שלי ופשוט בעטתי עם כל הלב ואני כל כך מאושר שזה נכנס", סיפר.


שחרר לחץ. בנבנישתי (מאור אלקסלסי) 

בנבנישתי סגר מבחינתו סוג של מעגל, לאחר שבסיבוב הראשון, הוא נפגע בעינו על אותו מגרש בעכו, במשחק נגד בני סכנין, בסיומו פונה לטיפול בבית החולים. "העונה הכול קורה לי על המגרש הזה", אמר הקשר בחצי חיוך. "זה היה ניצחון מאוד מאוד חשוב שלנו, אנחנו באמת עובדים קשה ואני חושב שמגיע לנו. לא ניצחנו 11 משחקים, למרות שהצגנו כדורגל טוב. בשבוע שעבר באר שבע ניצחה אותנו בדקה ה-90, והשבוע היה תורנו לנצח בדקה הזו וזה כייף גדול".

הלחץ הגדול שהשתחרר: "זה לחץ שמורגש באוויר, גם אם אנשים לא מוציאים אותו החוצה. זה היה משחק מאוד חשוב עבורנו, מול קבוצה שאנחנו מתמודדים איתה ורוצים לברוח ממנה. הניצחון נותן טיפה שקט, אבל זה לא שקט באמת, כי אנחנו עדין מתמודדים בתחתית ועכשיו יש לנו עוד סוג של משחק עונה נגד רעננה, שחובה לנצח, אין אופציה אחרת. רוצים שיהיה לנו כבר שקט ולא רוצים להיסחף למאבק הזה עד הסוף. מבחינתנו גם ניצחנו את עכו וגם אשדוד הפסידה, אז כולם כאן מאוד שמחים והייתה כאן התפרצות של רגשות. לא ניצחנו ושוב לא ניצחנו וזה נהיה כמו כדור שלג שהיינו צריכים להפסיק אותו מתישהו".

הקריירה המדשדשת שלו בעונות האחרונות: "כבר הרבה זמן שלא באמת ראיתי דשא וזה משהו שמהדהד בראש. אני עובד באמת קשה וגם אם אני לא משחק, אני לא מדבר יותר מדי ורק עובד על המגרש. השער הזה הוא תגמול בשבילי על העבודה הקשה. עברתי תקופות לא פשוטות, בעיקר בשנה שעברה שקצת נעלמתי ואני מקווה לחזור, כי אני חושב שיש לי מקום בליגה הזו".


מחכים לו. מנגה (אסף קליגר)

גם טל איילה התייחס לניצחון בתכנית הספורט של 103FM: "גם בחלק מה-11 משחקים האלה שלא ניצחנו היינו עדיפים. אתמול הניצחון הגיע לנו ואני שמח שסוף סוף הצלחנו לנצח במשחק כזה חשוב. עכשיו הפנים קדימה לרעננה. זה היה יום הולדת של יובל נעים אז הייתה חגיגה כפולה. לא לנצח 11 משחקים זה יותר מדי זמן, בעיקר במצב שלנו. בגלל שפתחנו את העונה טוב הכיוון היה אחר אבל דברים לא הסתדרו. הניצחון אתמול נתן לנו טיפה אוויר ואם ננצח את רעננה אפשר אולי אפילו לפזול למקומות שרצינו בתחילת העונה"

מצב הפציעה שלו: "כרגע מרגיש יותר טוב, עובד ומנסה לחזור כמה שיותר מהר. החלטתי לא לנתח את הרגל כי הרגשתי הרבה יותר טוב. מרגיש שיפור עצום. אם לא הייתי מרגיש, הייתי נכנס לניתוח. מקווה שאוכל לחזור ולעזור לקבוצה. הצפי הוא בערך שלושה חודשים לחזור לאימונים מלאים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי