אלמוג בוזגלו: ברור שהייתי שמח לכבוש כמתנה למאור

אלמוג בוזגלו חוגג
אלמוג בוזגלו חוגג | מאור אלקסלסי

בני יהודה יצאה עם 0:0 בטרנר נגד והקשר ספג נאצות במהלך כל המשחק: התרכזתי בעצמי ולא בכל הרעשים מסביב. יש בבאר שבע גם אנשים טובים". אסף רז מרמת השרון אמור להחליף את השוער המחליף ישראלי

(גודל טקסט)
בני יהודה הוכיחה פעם נוספת שהעונה היא עשויה כנראה מחומרים אחרים, לאחר שהצליחה לחזור עם 0:0 ממשחק חוץ קשה מאוד נגד האלופה הפועל באר שבע. הזהובים הגיעו למשחק אחרי שני הפסדים רצופים בליגה נגד הפועל חיפה ובגביע נגד הפועל רמת גן (הדחה בפנדלים) והיה חשש מסוים במועדון מכדור שלג. בסופו של דבר, יצאה הקבוצה אפילו בתחושת פספוס על כך שמצבי הבקעה לא נוצלו והזהובים לא יצאו מטרנר עם נצחון.


המאמן יוסי אבוקסיס, שקיבל אמש הרבה מחמאות על הדרך בה הכין את שחקניו לקראת המשחק, נשאל האם הוא מרגיש שהוא סוף סוף מקבל את ההכרה הראויה כאחד המאמנים הטובים בליגה והשיב: "כל משחק בשבילנו הוא מבחן, כל שבוע, כל העונה, בכל מקום. אני חושב שגם בסכנין בשנה שעברה קיבלתי הערכה, כשהגענו לפלייאוף עליון. בסך הכל אני רוצה לעשות טוב בכל מקום שאני נמצא בו. אני מאוד מרוצה, גם מהקבוצה וגם מאיך שאנחנו נראים בתקופה האחרונה. זו הרגשה טובה, וזה לא פשוט להיראות טוב במגרש כזה בבאר שבע. מי שלא יודע לשמוח מנקודה במגרש קשה כמו באר שבע, הוא חזיר ומי שחזיר גם נשאר רעב בסוף".




על ההתנהגות הבוגרת שהציג אלמוג בוזגלו, למרות הקללות וקבלת הפנים העויינת שקיבל מאוהדי ב"ש: "אלמוג נמצא כבר כמה שנים בליגת העל, נכון שבמשחק כזה יש את כל הסיפור של המשפחה, אבל אני חושב שהוא נתן משחק טוב ועבר (את כל מה שמסביב) בצורה יפה. לא דיברתי איתו לפני המשחק, הוא בחור מספיק מבוגר והוא בחור טוב שלא מחפש פרובוקציות ובלאגן. אני סומך עליו".


אבוקסיס, כהרגלו יורד ישר לקרקע וכבר חושב על המשחק הבא שמצפה לו ולקבוצתו: "בשבת מול עכו נבדוק ממה אנחנו עשויים באמת, מבחינתי זה משחק עונה. אם לא נבוא מוכנים, הם יצליחו להפתיע אותנו, כמו שהם כבר עשו פעמיים למכבי חיפה. אמרתי לשחקנים מיד בסיום שעכו זה ה-משחק שלנו העונה, כי אם אנחנו רוצים להישאר למעלה, נהיה חייבים לקחת אותו".



אבוקסיס. "מי שלא שמח על נקודה בטרנר הוא חזיר" (עדי אבישי)


מי שעמד במוקד העניינים מבחינת בני יהודה, היה בוזגלו, שספג אמש קללות ונאצות מחלק מאוהדי באר שבע, בגלל משקעי העבר בין משפחת בוזגלו והאוהדים הדרומיים. "אפשר להגיד שאנחנו קצת מאוכזבים, למרות שזה המגרש הכי קשה בליגת העל, הצלחנו להביך אותם די הרבה ויש תחושה של פספוס, אבל נקודה זה בסדר גמור", סיכם בוזגלו ג'וניור את המשחק.


על החוסן המנטלי שלו וההתעלמות מהקללות שקיבל לאורך כל המשחק: "אני מקצוען, אני מתרכז בעצמי ולא מתייחס לכל הרעשים מסביב. אני בא לתת את כל כולי, וכל שריקות הבוז האלה רק מדרבנות אותי עוד יותר ונותנות לי עוד יותר אנרגיה ועוד יותר כוח להוכיח שאני שחקן טוב. אם שורקים לי, זה רק מחמיא לי. לא רוצה להתייחס לזה יותר מדי, ואני שמח שעמדנו יפה מול הקבוצה הכי טובה בארץ".



יעקב בוזגלו. "לא שופטים בן אדם ברגע של אמוציות" (דני מרון)


הקשר הצעיר נשאל האם רצה להוכיח לאוהדי באר שבע: "אני קודם כל בא לשחק בשביל בני יהודה, בשביל הקבוצה שלי, בשביל המועדון. מבחינה אישית ברור שהייתי שמח לכבוש ולהעניק איזושהי מתנה למאור, אבל לא יצא, חבל. היינו שווים אולי גול אחד, אבל לא נורא, מסתכלים הלאה".


בוזגלו נשאל האם אביו חגג אחרי התיקו והאם הוא היה משנה משהו, באותו משפט מפורסם על "קללת בוזגלו", שאמר אביו אחרי פציעתו של מאור אחיו: "אם היינו מנצחים, הוא היה חוגג. אנחנו אף פעם לא שמחים בתיקו. אנחנו ווינרים ותמיד רוצים לנצח. לגבי הקללה אני לא רוצה להתייחס לזה, אבא דיבר ברגע של אמוציות. תאמין לי שיש בבאר שבע הרבה אנשים טובים, שאני מכיר אישית, ככה שאני לא אתייחס לחלק הרע של הקהל. אני אתייחס לחלק הטוב ויש כאן הרבה אנשים טובים ואנחנו מקבלים הרבה הודעות טובות. לא שופטים אדם ברגע של אמוציות והכל בסדר".





דובב גבאי. עם רגל וחצי באשקלון (מאור אלקסלסי)


עד כה עושה רושם שבבני יהודה לא ימהרו לצרף שחקנים בחלון ההעברות הנוכחיח משום שדי מרוצים מהסגל הקיים. דובב גבאי שנמצא בדרך לאשקלון, לא נכלל אמש בסגל וברגע שמעברו יסגר סופית, ינסו הזהובים להביא את עוז ראלי ואולי זר, לעיבוי הסגל הקיים.


שוער המשנה איתמר ישראלי נמצא במגעים עם הפועל מרמורק מהלאומית ועשוי לעבור אליה בימים הקרובים. אסף רז שוערה של עירוני רמת השרון מהליגה השנייה, מועמד להגיע במקומו, כאשר אופציה נוספת, היא להחזיר מהשאלה את השוער יונתן שאבי, שגדל במועדון ומשחק בהפועל כפר שלם מליגה א'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי