ברדראפיץ'? גם בסכנין מתכננים צוות כזה

חואן קרלוס
חואן קרלוס | לירון מולדובן

היו"ר הודיע שמאמן הכושר חואן קרלוס ועוזרו, מאמן הנוער אבו יונס, ידריכו את הקבוצה מול מכבי פ"ת בשבת (ספורט4). ניצחון עשוי לסלול מינוי קבע. בקבוצה דוחים את חיזורי ב"ש: "מוגרבי נכס ויישאר בסכנין"

(גודל טקסט)

הניצחון באשדוד (1:2) שיחרר הרבה לחץ בבני סכנין ולא מן הנמנע כי חואן קרלוס, מאמן הכושר, ומאמן קבוצת הנוער, איימן אבו יונס, יקבלו מינוי של קבע כצוות מאמני הקבוצה עד תום העונה, במקומו של פליקס נעים שפוטר אחרי ההדחה לנס ציונה בסיבוב ח' בגביע. זאת כמובן אם השניים יצליחו לנצח בשבת (18:00, פריצות בספורט4) בבית את מכבי פתח תקווה.

היו"ר מוחמד אבו יונס כבר בישר לחואן קרלוס כי הוא מייעד אותו לעמוד על הקווים בשבת במפגש הקריטי מול המלאבסים. "חואן קרלוס ואבו יונס עושים עבודה מצוינת ואולי דווקא הם יקבלו את הקרדיט", אמרו בסכנין.

הציוות חואן קרלוס ואבו יונס התחזק לאחר שההתאחדות הודיעה לבני סכנין שלא תאפשר למרקו בלבול לאמן במקביל את הנבחרת הצעירה, בעוד בסביבתו של גיא לוזון הבהירו כי הוא מעדיף לנוח עד תום העונה. אייל לחמן מקובל על רוב חברי ההנהלה אולם את ההחלטה יקבל היו"ר אבו יונס.


נציגיו של מוגרבי מנסים למצוא דרך להעביר אותו לבאר שבע (עדי אבישי)

נציגיו של החלוץ פיראס מוגרבי צפויים להיפגש עם ראשי הפועל באר שבע. כפי שפורסם בספורט1, בבירת הנגב ניסו להביא את מוגרבי כבר בקיץ אך בסכנין סירבו. כעת ינסו נציגיו של השחקן למצוא טרייד כלשהו שיגרום לראשי הקבוצה הצפונית לשנות את ההחלטה. בסכנין הכחישו כל מחשבה לגבי העזיבה של החלוץ שנמצא תחת חוזה. "מוגרבי הוא הנכס שלנו והוא יישאר בסכנין".

בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל נקנסה הערב הקבוצה ב-4,000 שקלים בעקבות נפץ שהושלך על ידי אחד האוהדים, שנתפס, נחקר והודה במעשה. אותו אוהד הורחק עד תום העונה ובשל כך בחר הדיין גיורא לנדאו להקל על המועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי