סלליך: מועדון גדול חושב רק על איך מנצחים את המשחק הבא

סלליך וקאיו חוגגים
סלליך וקאיו חוגגים | דני מרון

קשר מכבי חיפה, שכבש צמד ב-0:3 על הפועל רעננה והוביל את הירוקים לניצחון חוץ ראשון, הוסיף: "מאמין שאפשר להמשיך באותו קו". רוב מאס: "לא מביט על הפלייאוף". מנחם קורצקי: "קרסנו, הגיע להם לנצח"

(גודל טקסט)
מכבי חיפה תפגוש ביום שני הקרוב את מכבי תל אביב במסגרת הליגה, תשעה ימים לפני שהן ייפגשו ב"סמי עופר" גם בגביע המדינה, ואין ספק שהירוקים יגיעו להתמודדות במצב רוח יחסית מרומם. אחרי שישה מחזורי ליגה רצופים ללא ניצחון, מאס ומרדכי השיגו ניצוחן בכורה כמאמני הקבוצה ובזכות ה-0:3 על הפועל רעננה הערב גם הובילו את הקבוצה לניצחון חוץ ראשון העונה בליגת העל.


בסיום המשחק אמר רוב מאס: "אני חושב שבמחצית הסברנו לשחקנים שהם יכולים לשחק טוב יותר. המשחק בגביע כבר נגמר, אבל ידענו שאם נשחק פשוט ונזיז היטב את הכדור, אז דברים טובים יקרו. היינו צריכים לשחק טוב יותר במחצית הראשונה, הגיע לנו הניצחון הזה. כל שבוע יש משחק, וכל משחק הוא מיוחד. 


"אנחנו עושים צעדים קטנים לעבר המקום הנכון, אני לא מביט על הפלייאוף העליון או חושב יותר מדי קדימה", המשיך ההולנדי, "הבחורים עובדים קשה, ובשבילי זה הדבר החשוב ביותר. מחלקת הנוער שלנו מוכיחה את עצמה, שחקנים צעירים שיחקו היום בהרכב ואני גאה בהם. אני מביט ממשחק למשחק, היום ניצחנו וביום שני יחכה לנו משחק אחר לגמרי".


בסיום הראיון סירב מאס להתייחס לעתידו לטווח ארוך: "לא אשנה את דעתי. זה ניצחון גדול וחשוב, אני מאושר על זה". 



מאס ואלאך על הספסל לפני המשחק. לא חושבים רחוק מדי (דני מרון)


סינטיהו סלליך, כובש הצמד, הוסיף: "אני מרגיש טוב לחזור לכבוש ולעזור לקבוצה לנצח. אנחנו מגיעים לכל משחק כמו לגמר גביע לאור המצב שלנו, ואחרי שעברנו שלב בגביע הגענו עם ביטחון ורצינו ניצחון נוסף. אני שמח שעזרתי לקבוצה לנצח, אבל זה לא משנה מי כובש, אלא שאנחנו צוברים נקודות. צריכים להמשיך ככה".


עוד אמר סלליך על התקופה הקשה בכרמל והלחץ במועדון: "לא אתייחס לשחקנים שהיו פה ועזבו או לרכש. יש לנו שחקנים טובים, אנחנו מתגבשים ומראים ניצוצות של כדורגל. זה ניצחון שאני מקווה ומאמין שיאפשר לנו להמשיך באותו קו. אנחנו חושבים על המשחק הקרוב, לא על הפלייאוף העליון. במשחק הבא ננסה לעשות את הדברים כמו שצריך ולקחת נקודות. אנחנו מועדון גדול ולכן אנחנו חושבים על לנצח את המשחק הבא ולא על שום דבר אחר".



סלליך וחבריו חוגגים ניצחון משכנע לפני מכבי תל אביב (דני מרון)


לעומת זאת, מנחם קורצקי אמר לאחר ה-3:0: "זה לא משחק טוב שלנו. כל המערכים קרסו ולא עבדו כמו שצריך. יש גם ימים כאלה ואנחנו חושבים על המשחק מול אשקלון בעוד שלושה ימים. קיבלנו כאן סטירה, אבל תפקידנו להרים את השחקנים".


על מצבה של מכבי חיפה: "ידענו שהם יכולים להתפוצץ, כי שחקנים טובים יש שם. זה נכון שהם בתקופה לא טובה, אבל הם נתנו כאן את אחד המשחקים הטובים שלהם העונה והם ניצחו בצדק – זה יכול היה להיגמר בתוצאה גבוהה יותר. אסור לנו להתפרק, אבל זה קורה גם לקבוצות גדולות מאיתנו".


אפשרות של ירידת ליגה:
"אני לא בניתי את הקבוצה, אבל אני מאמין בשחקנים. היום זה לא מדד ליכולת שלנו".

 

 

3 points. We go on ⚽️

A post shared by Nikita Rukavytsya (@nikita_rukavytsya13) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי