גבאי ומנגה הוצגו באופן רשמי בהפועל אשקלון, איבנצ'יץ' שוחרר

דובב גבאי ודויד מנגה
דובב גבאי ודויד מנגה | צילום: הפועל אשקלון

שני החלוצים הצטרפו לקבוצה של יובל נעים כחלק ממסע החיזוק של ינואר וישתתפו כבר באימון הקרוב. החלוץ הקרואטי צפוי לסגור בהפועל חיפה בימים הקרובים. קריאף מועמד

(גודל טקסט)
צמד החלוצים דובב גבאי ודויד מנגה הוצגו הבוקר (חמישי) באופן רשמי בהפועל אשקלון כחלק ממסע החיזוק בחלון ההעברות של ינואר וישתתפו כבר באימון הקרוב.


מנגה בן ה-29 שב לקדנציה שנייה באשקלון אחרי שבעונה שעברה סייע לקבוצה לשרוד בליגה הבכירה. את העונה פתח בזירה מהליגה באזרבייג'אן בשורותיה שותף ב-13 משחקים ולא כבש אפילו שער אחד בלבד.



בעונה שעברה, כשהוא במדי בני יהודה, עבר גבאי משבר אישי, לא קל, אחרי שאביו נפטר וזה מאוד השפיע עליו.בקיץ אמרו לו שהוא לא בתוכניות לעונה הזו, אבל בגלל שכבר היה לו חוזה בבני יהודה גם לעונה הזו ואחרי שלא קיבל הצעות ממשיות, החליט להישאר ולהיאבק על מקומו.


בסופו של דבר, בעיקר כי הקבוצה רצה היטב ושחקני החלק הקדמי גילו יכולת טובה, הוא מיעט לקבל דקות משחק והעדיף למצוא בית חדש בחלון ההעברות הנוכחי.
מאמן אשקלון יובל נעים סימן אותו כבר לפני הרבה שבועות והחליט שהוא רוצה להביא חלוץ שרעב להצליח, בתקווה להחזיר אותו לחיים.


בתוך כך, החלוץ הקרואטי יוסיפ איבנצ'יץ' שוחרר וכפי שטען המאמן יובל נעים בראיון ל-103FM צפוי לעבור בקרוב להפועל חיפה ולפנות מקום לשחקן זר נוסף. בנוסף, הקבוצה מעוניינת באופיר קריאף שוחרר מעירוני קריית שמונה.



מנגה וגבאי (הפועל אשקלון, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי