מסתמן: לאלה יערער על עונשו בבית משפט אזרחי

לאלה
לאלה | טוויטר

בעקבות הפסיקה של פיפ"א, לפיה לא יוכל לשמש גם בתפקיד אדמיניסטרטיבי במהלך תקופת ההשעייה, החלוץ מתכנן לפנות לבית המשפט בטענה כי מדובר בפגיעה בחופש העיסוק. הפועל חיפה תנסה להשלים את עסקת איבנצ'יץ'

(גודל טקסט)

מהראן לאלה קיבל הבוקר (שישי) הודעה מפיפ"א, לפיה הוא לא יוכל לשמש בשום תפקיד אדמיניסטרטיבי בתוספת לתפקיד מקצועי בתקופת עונש ההשעיה שלו, שתימשך שנתיים. כזכור, לאלה הושעה בשימוש חומרים אסורים ולאחרונה קיבל הצעה מהפועל חיפה לשמש בתפקיד אדמיניסטרטיבי במועדון. פיפ"א לא קיבלה את הבקשה של השחקן ושלחה את המכתבים הרלוונטיים לשחקן ונציגיו, להפועל חיפה ולהתאחדות לכדורגל.

בסביבתו של השחקן קיבלו בהלם את ההודעה וכבר החלו לחשוב כיצד לפעול בנושא. בסביבתו של החלוץ אמרו הבוקר כי הוא מתכוון לפנות לבית משפט אזרחי ולערער על ההחלטה מתוך טענה כי מדובר בפגיעה בחופש העיסוק. אחד ממקורביו אמר הבוקר: "אי אפשר להעניש את הבן אדם מהכול. כדורגל זה חלק בלתי נפרד מחייו של מהראן". עורך דינו של השחקן, אייל יפה, אמר:" טרם ראיתי את המכתב ואשב עם מהראן ונחליט כיצד לפעול בעתיד".

בנושא אחר, במועדון ממשיכים בהכנות לקראת המשחק ביום ראשון מול הפועל באר שבע ועוד קודם לכן מקווים לחתום רשמית עם החלוץ יוסיפ איבנצ'יץ', ששוחרר אתמול רשמית מהפועל אשקלון.

יערער. לאלה 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי