בוזגלו צפוי לשוב ביום שני, פרייזר מתקרב למכבי חיפה?

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | ערן לוף

הקשר הפצוע יחזור בצוותא עם פיזיותרפיסט הקבוצה וימשיך בתהליך השיקום בישראל. ההולנדי הודיע לוויטסה שלא ימשיך בעונה הבאה. קאיו ורז מאיר, שזכו למחמאות מהצוות המקצועי, צפויים להמשיך בהרכב מול מכבי ת"א

(גודל טקסט)

לאחר ההעפלה לשמינית גמר גביע המדינה והניצחון המשכנע על הפועל רעננה, מכבי חיפה שואפת להמשיך את המומנטום החיובי מול מכבי תל אביב ביום שני. במועדון הודו כי למרות הניצחון על הקבוצה מהשרון, הירוקים יצטרכו להשתפר כדי לנצח גם את הצהובים.  במועדון מאמינים כי היציעים יהיו מלאים ביום שני וכבר מנהלים שיחות עם המשטרה בכדי שהמשחק בשקט ביציעים.

כזכור, אתמול (חמישי) שלחה הקבוצה מכתב רשמי לשרים השונים בכדי למגר את תופעת האלימות שהגיעה לשיאה במושבה במשחק גביע המדינה. מבחינה מקצועית, צוות המאמנים שיבח את השחקנים ומקווה להמשכיות. מי שזכו ללא מעט מחמאות הם המגן רז מאיר והקשרים גל אלברמן וקאיו, שצפויים להמשיך בהרכב גם במשחק מול הצהובים.

"מי שטוב ישחק וזה לא קשור לשחקן ישראלי או זר" הבהירו בקבוצה. הצוות טרם תרגל הרכב אך נראה כי לא צפויים שינויים רבים וזאת גם בהתאם להוראה של המנהל הטכני מוחמד אלאך. בנוסף, לסגל הקבוצה צפוי לחזור גם גילי ורמוט שככל הנראה ימתין על הספסל. עדיין לא ברור האם הקשר הבולגרי גאורגי קוסטדינוב יהיה כשיר למשחק וזאת לאחר שהאחרון לא היה בסגל מול רעננה.


ישוב לישראל. בוזגלו (ערן לוף) 

בגזרת המאמן, הנק פרייזר שהוזכר כמועמד להגיע לכרמל הודיע לוויסטה שלא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה, ויעזוב  בתום חוזהו כשתסתיים העונה נוכחית. האם הדבר סולל את דרכו למכבי חיפה? כזכור, רק בשבוע שעבר דווח שהמאמן ההולנדי מחכה להצעה משודרגת מהירוקים.

במועדון הביעו שביעות רצון מהישארותו של החלוץ עומר דמארי לאחר השיחה עם אלאך. "עומר היה ונשאר חלוץ מצוין ולכן הבאנו אותו. רצינו שהוא ימשיך ויותר מזה רצינו לשמוע ממנו שהוא רוצה להישאר", אמרו הבוקר במועדון.

בנושא אחר, הקשר מאור בוזגלו צפוי לחזור ביום שני לישראל ולהמשיך את תהליך השיקום שלו. כזכור השחקן עבר בלונדון ניתוח ברצועה הצולבת והשבוע אף התחיל שם את תהליך השיקום אותו ימשיך בישראל. במכבי חיפה הבהירו לאורך כל הדרך כי יתמכו בשחקן לאורך כל תקופת ההחלמה ואף הטיסו את הפיזיותרפיסט סרגיי קוטוב ללונדון בכדי שילווה את בוזגלו בתהליך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי