עטר שב לאימוני מכבי ת"א, חוזה משודרג הוצע לריקן

אלירן עטר
אלירן עטר | דני מרון

החלוץ התאושש מהפגיעה בברכו ועשוי לשוב לסגל מול האקסית מכבי חיפה ביום שני ב"סמי עופר", הקשר אמור להשיב בימים הקרובים על הצעה חדשה להאריך את חוזהו. סושיץ' במו"מ עם קבוצות מקרואטיה ומסרביה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב המשיכה הבוקר (שבת) בהכנות לקראת המשחק ביום שני (21:00) ב"סמי עופר" מול מכבי חיפה, כאשר הבשורה המשמחת עבור הצהובים הייתה חזרתו של אלירן עטר לאימונים.

כזכור, החלוץ שנרכש ממכבי חיפה בקיץ האחרון החמיץ את ה-0:3 על מכבי נתניה ביום שלישי האחרון בעקבות פציעה בברך זכר למשחק הגביע מול בני ממב"ע, אבל רק באימון המסכם מחר יוחלט אם להשיבו לסגל.

בכל הנוגע לסגל הקבוצה, לאחר השחרורים של איגור פיליפנקה ומתן בלטקסה לג'ורדי קרויף וצוותו ישנם 24 שחקנים, כולל הפצועים וביניהם עומר אצילי, כאשר הקשר טינו סוון סושיץ' יעזוב בימים הקרובים, כך מקווים בקריית שלום, לאחר שיסכם באחת משתי קבוצות בסרביה ובקרואטיה המעוניינות בשירותיו. לקראת המשחק מול מכבי חיפה, המשמעות היא שעל קרויף להשאיר שני שחקנים בלבד מחוץ לסגל – כששחקן נוסף ינופה לאחר התדרוך הטקטי.


רודריגס מול אלברמן בסיבוב הקודם. ייפגשו גם בשני (דני רמון)

מלבד סושיץ' עושה רושם שאם יעזוב זר נוסף יהיה זה כריסטיאן באטוקיו, שמכבי תל אביב מחפשת מועדון שיסכים לקלוט את הקשר המרוויח כ-370 אלף יורו לעונה. חוסה רודריגס הספרדי בשלב זה לא מתוכנן לעזוב והמאמן ג'ורדי קרויף אף הבהיר השבוע כי לולא הפציעה בברכו הוא היה משלב אותו בצורה מרכזית יותר, אולם גם התוצאות האחרונות הובילו לשינויים.

שחקנים בקבוצה ממתינים להחלטה של הצוות המקצועי בנושא ההרכב הפותח נגד מכבי חיפה, בו אמור ג'ורדי קרויף להמשיך בשיטת שלושת הבלמים, כך ששחקנים כמו אופיר דוידזאדה, טל בן חיים, אלירן עטר, חוסה רודריגס, ארון שוינפלד וברק יצחקי ימשיכו על ספסל ויקוו להשתלב במחצית השנייה.

במקביל לכל האמור לעיל, המו"מ לחידוש חוזהו של הקשר אבי ריקן נמשך והוא אמור להשיב בשבוע הבא על הצעה כספית חדשה שהועברה אליו.


אבי ריקן. חוזה חדש הונח על שולחנו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי