נעים: המשחק מול רעננה יותר חשוב מאשר נגד ב"ש

יובל נעים
יובל נעים | לירון מולדובן

מאמן הפועל אשקלון התייחס לקרב התחתית ביום ראשון (19:00) וקרא לקהל להגיע: "צריכים להפוך את הבית למבצר". בקבוצה מאמינים: "נצחון ונתרחק בצורה משמעותית מהתחתית". גבאי צפוי לפתוח

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון, תארח מחר (ראשון, 19:00) למשחק תחתית לוהט את הפועל רעננה לקרב ראש בראש באצטדיון סלה, במלחמת ההישרדות בליגת העל. הנצחון נגד הפועל עכו בשבוע שעבר נתן המון כוח ובטחון לאשקלונים.

אחרי שמ.ס. אשדוד שמטה הערב שתי נקודות נגד מכבי נתניה ועכו נוצחה נגד בני יהודה, יודעים הדרומיים שנצחון נוסף שלהם מחר ייתן המון אוויר ושקט לקראת המשך המאבקים בתחתית. "אין לנו שום ברירה אחרת, אלא לנצח את המשחק הזה. אם ננצח, נתרחק באופן משמעותי מהתחתית", אמרו בקבוצה.

אשקלון עשתה השבוע סוג של מהפכה בחלק ההתקפי, לאחר ששיחררה את שני הזרים המאכזבים גודנס אג'אי ויוסיפ איבנצ'יץ, והחתימה במקומם את דובב גבאי שצפוי לפתוח בהרכב ודויד מנגה שצפוי להיות בסגל. עוז ראלי המוצהב ייעדר והמאמן יובל נעים צפוי לשמור על אותו הרכב שפתח נגד עכו, למעט הרכבתו של גבאי במקום איבנצ'יץ' בחוד.


נעים. "צריכים להפוך את הבית למבצר" (לירון מולדובן)

"המשחק מול הפועל רעננה הוא משחק קשה מול קבוצה בליגה שלנו ונצטרך להביא את הנקודות", אמר נעים לקראת המשחק. "אנחנו צריכים להפוך את הבית שלנו למבצר. אמנם עשינו פה כמה תוצאות יפות, אבל אם נסתכל על התוצאות במבט רחב יותר, ניצחנו פה רק את הפועל עכו. אני חושב שכל הבסיס של הקבוצה צריך להיות משחקי הבית ושאם הקהל יבוא בהמוניו, הוא ידחוף את השחקנים. זה חשוב לנו ולא רק במשחקים מול הקבוצות הגדולות כי המשחקים האלה, כמו מחר, יותר חשובים ממשחקים מול קבוצות כמו הפועל באר שבע".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, אייל משומר, אבי מלכה, ברניסלאב יובאנוביץ', שי חדד, מילאן סמיליאניץ', משה לוגסי, רודי חדד, מירקו אורמוש, רמזי ספורי, דובב גבאי 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי